نمایندگی کولرگازی اجنرال در قزوین

چرا بهتر است تعمیر کولرگازی اجنرال در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات کولرگازی اجنرال در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی کولرگازی اجنرال | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر کولرگازی اجنرال در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی کولرگازی اجنرال در قزوین 

نمایندگی کولرگازی اجنرال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی اجنرال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی اجنرال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولرگازی اجنرال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی اجنرال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر کولر گازی اجنرال در قزوین
تعمیر کولر گازی اجنرال در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات کولرگازی اجنرال در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر کولرگازی اجنرال در قزوین

کولر گازی فقط روی دور تند کار می‌کند

این مورد زمانی برای کولر گازی پیش می‌آید که احتمالا کلید و تنظیمات مربوط به کلید دچار اختلال شده باشد.

تولید سر و صدای اضافی در کولر گازی

علت بروز این مشکل میتواند از محل قرار گیری نامناسب دستگاه ، خرابی لاستیک درزگیر ، برخورد پروانه فن به قسمتی از بدنه و یا مشکل در اتصالات کمپرسور باشد.

کولر گازی سرمای مطلوبی ندارد

علت به وجود آمدن این مشکل می تواند از ضعیف یا سوخته شدن خازن ، اتمام گاز دستگاه و یا خرابی موتور باشد.

بدنه کولر گازی برق دارد

امکان اینکه بدنه پلاستیکی سیم پوسیده باشد و یک قسمت از سیم لخت شده باشد و با بدنه برخورد داشته باشد وجود دارد ، علت دیگر آن میتواند از خرابی کمپرسور ناشی شود.

نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین

نام تجاری اجنرال (OGENERAL) یکی از نام‌های پرطرفدار تولید‌کننده لوازم منزل است. کولر گازی و داکت اسپلیت نیز از تولیدات اجنرال است. در نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین، مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها وجود دارند. کار تعمیر این دستگاه‌ها یک کار کاملاً تخصصی است که مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، با استفاده از نیرو‌های توانمند و به روز که دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی اجنرال را گذرانده‌اند، بدون نیاز به جابجایی، کار تعمیرات را در محل شما انجام می‌دهد تا جلوی تحمیل هزینه‌های اضافی مثل جا به جایی به مشتریان عزیز گرفته شود. برای استفاده از این خدمات با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تعمیر-کولر-گازی-اجنرال-در-قزوین

ایراداتی پرتکرار ثبت شده در نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین

مهم‌ترین ایراداتی که برای رفع آن با نمایندگی کولر گازی در قزوین تماس گرفته می‌شود، به شرح زیر است:

صدای غیر طبیعی کولر گازی اجنرال

در مواقعی ممکن است کولر گازی صدا‌های غیرطبیعی ایجاد کند، که علاوه بر اذیت و آزار برای ساکنان ممکن است مشکلاتی جدی در قطعات دیگر دستگاه به وجود آمده باشد و نیاز به تعمیر فوری وجود داشته باشد. در قدم اول باید فن را بررسی کنید چرا که ممکن است جسم خارجی وارد آن شده باشد. همین طور لازم است پیچ‌های سینی که یونیت داخلی روی آن نصب شده است را، سفت کنید.
اگر موارد قبلی را بررسی کردید ولی متوجه شدید که احتمالاً صدا از یونیت داخلی نیست، باید پنل بیرونی را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار کندانسور را باز کنید و آن را تمیز کنید. برای قرار دادن مجدد کندانسور در پنل خارجی حتماً از خشک بودن کامل آن اطمینان حاصل کنید.

گرم شدن باد کولر گازی اجنرال

ایراد پرتکرار دیگری که در نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین به ثبت رسیده است، مربوط به گرم بودن باد کولر گازی است.

دلیل اصلی در این موارد، کثیفی فیلتر‌های کولرگازی اجنرال است. با سرویس به موقع کولر گازی اجنرال و تعویض فیلتر‌ها، هوا نمی‌تواند به درستی از محفظه کولر خارج شود و باعث می‌شود که کولر گازی اجنرال باد گرم بدهد.

از دلایل دیگر می‌توان به این مورد اشاره کرد که تمام شدن گاز مبرد کولر گازی باعث ایجاد مشکل شود و برای رفع آن لازم است، به تکنسین متخصص مراجعه نمایید. در ضمن، لازم است، درجه ترموستات چک شود که خیلی بالا نباشد. در این صورت با پایین آوردن درجه حرارت کولر گازی می‌توانید مشکل به وجود آمده را حل کنید.

نمایندگی-کولر-گازی-اجنرال-در-قزوین

ایراد در روشن شدن کولر گازی اجنرال

ممکن است ایراد ساده‌تر از چیزی باشد که شما فکر می‌کنید. قبل از تماس با مراکز تعمیر کولر گازی نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین، ورود جریان برق و سلامت پریز دستگاه را چک کنید.
اگر ایراد پیدا نشد، سیم کشی داخلی دستگاه توسط تکنسین مجرب بررسی می‌شود. البته اگر کمی فنی باشید این مورد را نیز خوتان می‌توانید با کمی دقت و با استفاده از یک آمپرمتر و یا فاز متر انجام دهید و هر کدام از سیم‌های کولر گازی که قطع شده بود را در جای مناسب خود وصل کنید. ولی اگر تسلط کافی ندارید، به هیچ عنوان به کولر گازی دست نزنید. ممکن است وضعیبت را بدتر کنید و هزینه‌های تعمیر دستگاه افزایش یابد.

خاموش شدن ناگهانی و مراجعه به کولر گازی اجنرال در قزوین

اگر کولر گازی اجنرال شما در میانه کار، خاموش شد در قدم اول امکان دارد خازن کولر گازی شما سوخته باشد و لازم باشد تا تعویض شود.
در قدم بعد ممکن است مشکل از ترموستات کولر گازی شما باشد زیرا ترموستات، فاقد تایمر است و احتمال دارد به صورت کاملاً ناگهانی خاموش شود.

در قدم سوم امکان این وجود دارد که کمپرسور کولر گازی شما ایراد پیدا کرده باشد. ایراد در کمپرسور باعث بالا رفتن دمای محفظه آن می‌شود و در نتیجه کندانسور برای محافظت از کولر گازی دستگاه را خاموش می‌کند. تعمیر کمپرسور کاملاً تخصصیست. برای تعمیر این قسمت‌ها باید از تکنسین مورد تأیید نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین کمک بگیرید.

نمایندگی-تعمیرات-کولر-گازی-اجنرال-در-قزوین

نشت آب و تعمیر کولر گازی اجنرال در قزوین

برای فهمیدن علت نشت آب، توجه کنید که در چه هنگامی آب نشت می‌کند و سپس به صورت دقیق تعمیر کولر گازی اجنرال را انجام دهید.
در صورتی که این مورد هنگامی رخ دهد که کولر گازی اجنرال شما خاموش باشد باید بدانید ایراد از کثیفی فیلتر‌ها و یا کم بودن گاز ممکن است بوده باشد پس می‌توانید به سرعت مورد پیش آمده را رفع کنید. خوب است بدانید در زمانی که کولر روشن است سرما نمی‌تواند به درستی خارج شود و باعث یخ زدگی در لوله‌های کولر گازی اجنرال خواهد شد و زمانی که کولر گازی خاموش شود یخ‌ها آب شده و به بیرون نشت می‌کنند.
برای تعمیر کولر گازی اجنرال در قزوین، باید از قطعات یدک اصلی دستگاه تهیه شده از نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین، استفاده کنید. برای انجام این کار، توسط تکنسین‌های متخصص و مجرب، می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی اجنرال در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی کولرگازی اجنرال در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی کولرگازی اجنرال در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات کولرگازی اجنرال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی اجنرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی اجنرال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297