نمایندگی یخچال امرسان در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی یخچال امرسان در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال امرسان در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال امرسان در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال امرسان در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک
گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات یخچال امرسان در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

چرا بهتر است تعمیر یخچال در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی یخچال امرسان در قزوین

یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم منزل است که زندگی امروزی بدون وجود آن تقریبا غیرممکن است. یک روز عادی را بدون وجود یخچال تصور کنید که چقدر می‌تواند نا امیدکننده و غیرطبیعی باشد. یخچال‌ها نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است در اثر استهلاک دیر یا زود خراب شوند. حتی اگر شما از برندی مناسب خرید کرده باشید و یا تمام نکات برای نگهداری این وسیله را نیز به خوبی و دقت انجام داده باشید، باز هم ممکن است یخچال خراب شود. اگر در شهر قزوین زندگی می‌کنید و برای تعمیر یخچال امرسان نیاز به کمک دارید، بهتر است با کارشناسان و متخصصین تعمیر یخچال امرسان در قزوین تماس بگیرید.

کمک گرفتن از نمایندگی یخچال امرسان در قزوین باعث می‌شود تا از تخصص افرادی استفاده کنید که در تعمیر این برند از یخچال تبحر کافی را دارند و همچنین مطمئن خواهید بود که از قطعات اصل و باکیفیت برای تعویض استفاده خواهد شد. در ادامه با مشکلات شایع یخچال آشنا خواهیم شد و یاد می‌گیریم که چه زمانی و برای چه مشکلاتی نیاز به تعمیرکار خواهد بود.

عیب‌یابی یخچال امرسان

در ادامه مشکلاتی که ممکن است برای یخچال و فریزر شما پیش بیاید، آشنا می‌شویم:

1. سرد نشدن یخچال به اندازه کافی

اگر دمای یخچال به اندازه کافی پایین نیاید، مواد غذایی در شرایط گرم زودتر فاسد می‌شود. اگر وقتی در را باز می کنید لامپ روشن می‌شود، به این معنی است که یخچال روشن است و برق مورد نیاز را دریافت می‌کند. اگر اینطور نیست، مطمئن شوید که یخچال به درستی به پریز برق وصل شده است و مطمئن شوید فیوز آسیب ندیده است.

در مرحله بعد، ترموستات یخچال را تنظیم کنید و بررسی کنید که دریچه‌ها مسدود نشده باشند. سپس کویل‌های پشت یخچال را تمیز کنید تا عملکرد خنک کننده بهتر شود. اگر مشکلات همچنان وجود دارد، پس از تکمیل این بازرسی‌ها، باید با یک متخصص تعمیر یخچال در قزوین تماس بگیرید.

2. تعمیر یخچال امرسان در قزوین: مواد غذایی یخ می‌زند

  • برای رفع این مشکل، باید تنظیمات دما در یخچال را بررسی کنید. برای این کار ترموستات را چک کنید.
  • یکی دیگر از دلایل این مشکل، آسیب دیدن درزگیر لاستیکی درب یخچال است. اگر متوجه ایجاد یخ روی درب یخچال یا درزگیر درب شدید، ممکن است درزگیر معیوب باشد. وقتی هوا با دمای اتاق وارد یخچال می‌شود، یخچال در حفظ فشار و دمای مناسب با مشکل مواجه می شود.
  • ممکن است کندانسور کثیف یا فرسوده باشد. در این صورت، خنک کننده به درستی دما را در همه بخش‌های یخچال کنترل نمی‌کند.
  • همچنین ممکن است زهکشی یخ زدایی مسدود شده باشد. در یخچال‌های دارای امکان یخ زدایی، اگر لوله یخ زدایی کثیف یا مسدود باشد، برفک ایجاد می‌شود.
  • اگر مشکل مربوط به هیچ یک از موضوعات گفته شده نبود و مشکل رفع نشد، بهتر است تا با نمایندگی یخچال امرسان در قزوین تماس بگیرید.

3. نمایندگی یخچال امرسان در قزوین : یخچال کار نمی‌کند

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شوید که یخچال به طور ایمن به برق وصل شده است. در مرحله بعد بررسی کنید که آیا فیوز دستگاه سوخته است یا خیر. همچنین بهتر است پریز برق متصل به یخچال  و نیز سیم برق یخچال را نیز تست کنید. در صورتی که مشکل بر طرف نشد، احتمالا با مشکل جدی‌تری روبه‌رو هستیم و باید با تعمیرکار و یا نمایندگی یخچال امرسان در قزوین تماس بگیرید.

4. یخچال کار نمی‌کند اما چراغ یخچال روشن می‌شود.

  • در این موارد باتدا باید تنظیمات دمای یخچال را بررسی کنید. اگر دما روی درجه بالایی تنظیم شده، باید درجه را پایین بیاورید تا کم کم دمای یخچال کاهش پیدا کند.
  • اطمینان حاصل کنید که یک فضای سه اینچی در خارج از یخچال بین دیوارها و پشت و کناره‌ها و حداقل یک فاصله یک اینچی در بالا وجود دارد تا هوا اطراف یخچال، جریان یابد.
  • در مرحله بعدی کویل‌های کندانسور را تمیز کنید. کثیف بودن این بخش از یخچال باعث می‌شود تا هوای گرم به خوبی وارد محیط نشده و دمای یخچال بالا برود و بیشتر کار کند.
  • یخچال را از برق بکشید، دو ساعت صبر کنید و دوباره آن را به برق وصل کنید. اگر صدای موتور یخچال را شنیدید، ممکن است مشکلی باعث داغ شدن کمپرسور شده باشد.
  • از یک تعمیرکار کمک بخواهید تا موارد زیر را بررسی کند.
  • تا فن اواپراتور را تست کند.
  • تایمر یخ زدایی را تست کند.
  • رله کمپرسور را تست کند.
  • محافظ اضافه بار را تست کند.
  • موتور کمپرسور را تست کند.

5. یخچال به طور مداوم کار می‌کند

برای رفع این مشکل موارد زیر را انجام دهید:

  • فریزر را یخ زدایی کنید.
  • کویل های کندانسور را تمیز کنید.
  • درزگیرهای لاستیکی درب یخچال را بررسی کنید و در صورتی که کثیف و یا پاره شده آن را تمیز کرده و یا تعویض کنید.
  • اگر به تازگی کنترل دما را تنظیم کرده اید، یا یخچال را با مواد غذایی زیادی پر کرده‌اید یا در مکانی مرطوب هستید، غیر معمول نیست که یخچال 24 ساعت یا بیشتر قبل از خنک شدن کار کند تابتواند دما را تنظیم کند.

6. نمایندگی یخچال امرسان در قزوین : آبسردکن به خوبی کار نمی‌کند

ممکن است لوله آب در اثر سرمای زیاد یخ زده باشد. مطمئن شوید که فریزر در دمای مناسب نگهداری می‌شود. اگر فریزر خیلی سرد باشد، ممکن است لوله تامین آب یخ بزند. همچنین مشکل ممکن است مربوط به کم بودن فشار آب منزل باشد. اگر با این شرایط مشکل برطرف نشد، بهتر است تا با نمایندگی یخچال امرسان در قزوین تماس بگیرید.

7. برفک‌های فریزر آب نمی‌شود.

برد کنترل یخ زدایی تعیین می‌کند که هر چند وقت یک بار چرخه یخ زدایی اجرا شود. اگر برد خراب شود، یخچال وارد چرخه یخ زدایی نمی‌شود. قبل از تعویض برد کنترل یخ زدایی، ابتدا بخاری یخ زدایی و ترموستات یخ زدایی را تست کنید. اگر بخاری یخ زدایی و ترموستات یخ زدایی به درستی کار می‌کنند، احتمالا برد کنترل یخ زدایی معیوب است.

تایمر یخ زدایی، گرمکن یخ زدایی را چندین بار در طول روز روشن می‌کند تا یخ‌هایی که ممکن است روی کویل‌های اواپراتور جمع شده باشد ذوب شود. اگر تایمر یخ زدایی معیوب باشد، ممکن است به چرخه یخ زدایی پیش نرود، یا ممکن است در طول چرخه یخ زدایی، برق را به گرمکن یخ زدایی ارسال نکند. برای رفع این مشکلات بهتر است تا با نمایندگی یخچال امرسان در قزوین تماس بگیرید.

سخن آخر نمایندگی یخچال امرسان در قزوین

یخچال امرسان یکی از بهترین برندهای تولید یخچال در داخل کشور است که یخچال‌های باکیفیتی تولید می‌کند. در صورت خراب شدن یخچال امرسان بهتر است ابتدا مشکات شایع را بررسی کنید تا هر کدام را که می توانید رفع کنید. اگر مشکل هم چنان باقی بود با نمایندگی یخچال امرسان در قزوین و نیز متخصصان تعمیر یخچال تماس بگیرید. در این صورت از کیفیت خدمات ارائه شده و نیز لوازم یدکی استفاده شده، اطمینان خواهید داشت.

نمایندگی یخچال امرسان در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی یخچال امرسان در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی یخچال امرسان در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات یخچال امرسان در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال امرسان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال امرسان در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

4 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی یخچال امرسان در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

  1. یخچال فریزر امرسان BFN22D_348
    گارانتی نداره تنظیمات بورد فعال نمیشه لطفا بدادم برسید من بدلیل بیماری ام اس شدید دست بگریبان بیماری هستم وگل بود بسبزه آراسته شده یخچالمون هم خراب شده ازهمکاریتون سپاسگذاروقدردانم
    ومننظرتماس شما
    شهرقزوین شهرک محمدیه بلوار امام علی منطقه6لاله18پلاک52جنب تعمیرگاه برادران خانی
    لطفا بامن تماس بگیرید صمیمانه سپاسگذارم
    09128807742
    02832560313طاهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297