نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون دوو در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون دوو در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون دوو | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون دوو در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین

نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون دوو در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون دوو در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون دوو در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون دوو در قزوین
تعمیر تلویزیون دوو در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون دوو در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون دوو در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین

تلویزیون ها از زمانی که به وجود آمده اند تا امروز یکی از مهم ترین ابزار رسانه ای و ارتباطی بوده اند. امروزه پس از پیشرفت های گسترده ای که در ساخت این دستگاهها به وجود آمده است، علاوه بر کیفیت فوق العاده در پخش تصویر و صدا، تکنولوژی های گوناگونی نظیر کنترل هوشمند و اتصال به گوشی، قابلیت خواندن فلش ها و هاردهای اکسترنال، حافظه داخلی برای ضبط تصاویر، اتصال به کنسول های بازی، اتصال به اینترنت و … به تلویزیون ها اضافه شده است. یکی از شرکت های پیشرو در تکنولوژی که تا دو دهه قبل رقیب جدی شرکتهای بزرگ تولید لوازم منزل در کره جنوبی بود، برند دوو است. در این مطلب قصد داریم نکات مهم نگهداری و تعمیر این دستگاهها در نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین را برای شما شرح دهیم. برای انجام این کار توسط تکنسین مجاز دستگاه خود، می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در قزوین

تلویزیون دوو  

دوو یک شرکت بین المللی کره ای بود که تا پیش از بحران دهه نود میلادی در آسیا پس از هیوندای دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی بود. دوو که تا پیش از آن سال در حوزه تولید لوازم منزل رقیب جدی به جز سامسونگ و ال جی را در کره جنوبی نمی‌دید. هر چند پس از آن بحران و به وجود آمدن مشکلات مالی شدید تولید اکثر محصولات این شرکت متوقف شد. هم اکنون تعدادی از زیر مجموعه های دوو به صورت مستقل به کار خود ادامه می‌دهند و برخی محصولات دوو مانند تلویزیون دوو به کار خود ادامه داده و در کشور ما نیز از گارانتی برخوردار هستند.

تلویزیون های جدید دوو، تکنولوژی های متعددی دارند که از جمله آن ها می‌توان به  صفحه نمایش با دید بالا و کیفیت 4K اشاره کرد. استفاده از اسپیکرهای بسیار قدرتمند و شفافیت صدا در مدل های ال ای دی، سیستم عامل اندروید پردازشگر قدرتمند و … اشاره کرد. در زمینه تولید تلویزیون دوو همواره یکی از پیشگامان استفاده از فناوری های به روز بوده است. اضافه کردن دی وی دی به تلویزیون و یا نصب گیرنده های دیجیتال روی تلویزیون جز خلاقیت های قدیمی تر این شرکت است. با مراجعه به نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین، می توانید با آخرین فناوری های موجود در این دستگاهها آشنا شوید.

 

 

نگهداری و تعمیر تلویزیون دوو در قزوین

همان قدر که تعمیر صحیح تلویزیون مهم است نگهداری از تلویزیون نیز به دلیل بالا رفتن قیمت های لوازم منزل و قطعات آنها اهمین ویژه ای پیدا کرده است. به همین دلیل پیش از پرداختن به دلایل خرابی تلویزیون دوو، از نکات مهم نگهداری این دستگاهها می‌گوییم.

  • تلویزیون دوو را مستقیما به برق نزنید و حتما دستگاه را به محافظ برق وصل کنید. در این صورت، از رسیدن آسیب جدی به وسایل منزل از جمله تلویزیون، به دلیل نوسانات شدید برق جلوگیری خواهید کرد.
  • چرخه عمر مفید تلویزیون در حدود شصت و پنج هزار تا هفتاد هزار ساعت است و پس از گذشت این زمان عمر مفید تلویزیون تمام می‌شود و احتمال دارد شاهد به وجود آمدن خرابی های مختلف در دستگاه خود باشید. برای طولانی کردن عمر دستگاه، تنها زمانی که می خواهید آن را تماشا کنید، روشنش کنید و در بقیه مواقع مثل زمانی که در گوشی هستید یا روزنامه می‌خوانید، حتما تلویزیون را خاموش کنید. برای تعمیر تلویزیون خود، به نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین مراجعه کنید.
  • کار تمیز کردن تلویزیون را به صورت هفتگی انجام دهید. گرد و غبار تاثیر منفی زیادی در طول عمر قطعات دستگاه دارد. به کمک مواد نانو و ضدالکتریسته صفحه تلویزیون دوو را تمیز کنید. از شستن ال سی دی تلویزیون با آب خودداری کنید و پایه ها و قسمت بالایی آن را نیز، به کمک دستمال نمدار پاک کنید.
  • هنگام حمل و نقل تلویزیون، تا حد امکان از دستگاه مراقبت کنید. آسیب دیدن پنل و ال ای دی تلویزیون دوو، هزینه تعمیر بسیار سنگینی دارد.
  • کنتراست و نور تلویزیون را درست تنظیم کنید. اگر نور تلویزیون خیلی زیاد باشد، هم عمر بک لایت ها که ال ای دی های کوچک پشت صفحه تلویزیون هستند و نور صفحه را تامین می‌کنند کم می‌شود و هم برای چشم های خودتان مضر است.
  • وسایل نوک تیز و مغناطیسی را نردیک دستگاه نگذارید. این وسایل قادرند به تلویزیون شما آسیب جدی وارد کنند.
  • تلویزیون را به دیوار نچسبانید تا فضای کافی برای تهویه را داشته باشد. همین طور از قرار دادن دستگاه در مکان های خیلی گرم یا سرد و در معرض نور مستقیم خورشید نیز پرهیز کنید.

 تعمیر تلویزیون دوو در قزوین

برای تعمیر تلویزیون در قزوین با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین

همان طور که گفتیم تلویزیون های دوو از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. اما این دستگاهها نیز به مرور زمان، ممکن است دچار ایراد شوند. در ادامه این نوشته ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین را، با هم می‌خوانیم.

خرابی برد اصلی تلویزیون دوو

برد اصلی تلویزیون یا همان مین برد، یکی از قطعاتی است که در مدل های مختلف دوو و حتی برندهای مختلف تلویزیون در معرض آسیب است. این قطعه بسیار حساس است و تعمیر آن نیز کاری بسیار دشوار است و باید توسط تکنسین مجاز دستگاه انجام شود. مین برد وظیفه انتقال اطلاعات و نیرو به قسمت های مختلف دستگاه را دارد. همین طور پاور برد که وظیفه تامین انرژی اولیه برای روشن شدن دستگاه را دارد، نیز با مین برد در ارتباط است. اگر تلویزیون شما روشن نمی‌شود، احتمالا این قسمت به مشکل خورده است. برای تعمیر تلویزیون دوو در قزوین به نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین مراجعه نموده یا با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

آسیب دیدن پنل یا صفحه نمایشگر تلویزیون دوو

پنل تلویزیون دوو گرانترین قسمت دستگاه است. این قسمت در مدل های مختلف بین شصت تا هفتاد درصد قیمت کل تلویزیون قیمت دارد و در صورت خرابی قابل تعمیر نیست و باید عوض شود. پنل دستگاه که شامل قسمت‌های مختلفی از جمله صفحه نمایش، لامپ های بک لایت و قطعات خنک کننده آن و صفحات فیلتر، پولاریزه و دیفیوزر است به راحتی خراب نمی‌شود و آسیب دیدن آن معمولا در اثر ضربه و در هنگام جابه‌جایی رخ می‌دهد. اگر قصد اثاث کشی یا تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید، حتما هنگام جا به جایی تلویزیون به طور ویژه از آن مراقبت کنید. در صورتی که جعبه دستگاه را نگه داشتید، آن را در روز اثاث کشی استفاده کنید تا نیاز به تعمیر تلویزیون دوو در قزوین پیدا نکنید.

سوختن پیکسل ها و مراجعه به نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین

شاید برای شما هم این تجربه ناخوشایند به وجود آمده باشد که ناگهان متوجه سیاه شدن یا لک شدن یک قسمت از تلویزیون خود شوید. این ایراد را نمی‌توانید خودتان رفع کنید. تا پیش از اختراع تلویزیون های پلاسما تلویزیون ها از لامپ تصویر کاتدی استفاده می‌کردند که معمولا از 3 کاتد اصلی برای ساختن رنگ ها و تصاویر متنوع استفاده می‌کرد. اما پس از آن در تلویزیون های جدیدتر پیکسل ها هستند که در کنار هم یک تصویر واحد را تشکیل می‌دهند. سوختن پیکسل و تعمیر تلویزیون دوو در قزوین توسط تعمیرکار مجاز و مورد تایید نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین، امکان پذیر است.

نمایندگی  تلویزیون دوو در قزوین

تعمیر تلویزیون دوو در قزوین

مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، با استفاده از نیروهای زبده و کارآمد با سابقه هشت سال کار تخصصی روی تلویزیون، کار تعمیر تلویزیون را آسان و مطمئن انجام می‌دهد. استفاده از قطعات یدک فابریک تهیه شده از نمانیدگی تلویزیون دوو در قزوین، تضمین خدمات ارائه شده توسط تکنسین، انجام تعمیرات در محل و… دلایل عمده استقبال و اعتماد مشتریان به قزوین تکنیک در سالهای اخیر است. اگر شما هم قصد تعمیر تلویزیون دوو در قزوین را دارید، با شماره تلفن۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

 

نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون دوو در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون دوو در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون دوو در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297