نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین 

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر

خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.

صدای غیرطبیعی

خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.

خاموش و روشن شدن

خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.

روشن نشدن تلویزیون

خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

تلویزیون یکی از مهم‌ترین اختراعات بشر است که باعث به وجود آمدن سرگرمی های مختلف و ارتباطات جمعی بین افراد صاحب رسانه و عموم مردم شده است. به همین دلیل، برندهای مختلف خارجی و داخلی، در طی صد سال که از اختراع این وسیله می‌گذرد، تلاش کرده‌اند تا تکنولوژی‌های به روزتر و کارآمدتری را به این دستگاه اضافه کنند. به صورتی که در تلویزیون های مدرن امروزی علاوه بر کیفیت تصویر عالی، اتصال به اینترنت و هوشمند شدن این دستگاهها نیز بسیار عادی و کاربردی شده است. یکی از برندهای داخلی که از تکنولوژی های بسیار خوبی هم استفاده می‌کند ایکس ویژن است. در ادامه این مطلب، به بیان نکات مهم نگهداری و تعمیر این برند در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین می‌پردازیم. شما نیز در صورت نیاز به تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن می‌توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

تلویزیون ایکس ویژن

یکی از برندهای معتبر داخلی که کار تولید آن از ابتدا تا انتها در داخل کشور انجام می‌شود و از سال 1385 تا کنون به کمک تجربه ای که از برند مادیران و کسب تجربه در زمینه IT و ماشین‌های اداری، آغاز به کار کرد برند ایکس ویژن است. این شرکت قصد دارد تا با گسترش خطوط تولید، فعالیت خود را در راستای تولید محصولات صوتی و تصویری، آغاز نماید. ایکس ویژن در ابتدای کار، مانیتور کامپیوتر تولید می‌کرد تا راه مادیران را ادامه داده باشد. اما در ادامه مسیر، با دو زیر مجموعه صنایع الکترونیک و لوازم خانگی به فعالیت پرداخت. هم اکنون در صنایع الکترونیک ایکس ویژن محصولاتی مانند مانیتور و تلویزیون و در لوازم خانگی ایکس ویژن محصولاتی همچون ماشین لباسشویی و یخچال تولید می‌شود. تلویزیون های این شرکت از صفحات نمایشگر تخت با کیفیت و سیستم های پرقدرت صوتی ده وات و قوی تر استفاده می‌کنند که کیفیت بالایی به این محصولات می‌دهد. در ادامه ایرادهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین و نحوه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین را معرفی می‌کنیم.

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

مثل هر وسیله برقی دیگری، تلویزیون ایکس ویژن هم به مرور زمان ممکن است دچار ایراد شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین، کاری تخصصی و حساس است که هر تعمیرکاری قادر به انجام آن نیست و لازم است تا تکنسین مجاز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین، این کار تعمیر را انجام دهد. در ادامه با تعدادی از ایرادات ثبت شده رایج تر در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین آشنا می‌شویم.

تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی‌شود

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما روشن نمی‌شود، قبل از هر چیز باید از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید. برای این کار علاوه بر چک کردن پریز با اهم متر می توانید آن را به کمک یک وسیله کوچک برقی مثل شارژر موبایل چک کنید. بعد از سلامت پریز بهتر است کنترل را هم چک کنید. خرابی کنترل یکی از دلایلی است که معمولا کاربران به آن توجهی نمی‌کنند و به اشتباه گمان می‌کنند تلویزیون به دلیل فنی و خرابی قطعات روشن نمی‌شود.

اگر ایراد را در بیرون از تلویزیون ایکس ویژن پیدا نکردید لازم است تکنسین متخصص دستگاه شما را بررسی کند. احتمالا ایراد از مین برد یا برد اصلی تلویزیون ایکس ویژن است. مین برد وظیفه پردازش نیرو و اطلاعات ورودی و نمایش تصویر را دارد. قطعه بعدی که مورد بررسی قرار می‌گیرد پاور سوپلای است. قطعه ای که با برد اصلی در ارتباط است و وظیفه تامین ولتاژ اولیه که برای روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن لازم است را دارد. دلیل سوم که به اندازه دو دلیل قبلی متداول است سوختن بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در اثر تمام شدن عمر آن ها یا نوسان شدید برق است. بک لایت ها ال ای دی های کوچکی هستند که در پشت نمایشگر تلویزیون قرار دارند و وظیفه تامین روشنایی صفحه ال ای دی تلویزیون را دارند. خرابی مدار استندبای دلیل دیگر روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن است که کمتر از موارد قبل رایج است. در این حالت سیستم قادر نیست از حالت استند بای خارج شود و روشنن نمی‌شود. رفع تمام این ایرادات و تعمیر تلویزیون  در قزوین به کمک فرد متخصص امکان‌پذیر است. اگر به دنبال تعمیرکار با تجربه و مجاز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین هستید، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

خاموش روشن شدن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

این مشکل که عمدتا در تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن به وجود می‌آید و باعث مراجعه کاربران برای تعمیر دستگاه در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین می‌شود. ویروسی شدن تلویزیون ایکس ویژن اولین و رایج ترین دلیل پدید آمدن این مشکل است. اگر اخیرا هارد یا فلش به تلویزیون خود وصل کرده‌اید، احتمال ویروسی شدن دستگاه را جدی بگیرید و برای رفع آن به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین مراجعه کنید.

دلیل دیگر خاموش و روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن نوسانات شدید برق است. تلویزیون معمولا با ولتاژ پایین کار می‌کند و در صورت بروز نوسان در جریان برق خاموش می‌شود. اگر جریان برق قدرت کافی نداشته یا دچار نوسان شود، احتمال دارد برد اصلی یا برد پاور دچار مشکل شوند و تامین ولتاژ و روشن نگه داشتن تلویزیون مختل شود و دستگاه در حین کار به صورت ناگهانی، خاموش شود. برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

استفاده از کابل HDMI بی کیفیت نیز باعث خاموش روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن می‌شود. این اتفاق گاهی نشان دهنده خرابی کابل ها و اتصالات بیرونی آن است. مثلا استفاده از کابل HDMI نامرغوب، چنین مشکلی را به وجود می‌آورد. در نتیجه این مورد، تلویزیون اتصالی کرده و اختلالاتی در کار آن پدید می‌آید. اگر تجهیزات جانبی همچون کنسول بازی، سینما خانگی و … را به تلویزیون وصل می کنید، حتما از کابل های استاندارد استفاده کنید و مطمئن شوید آنها نیز سالم هستند و ویروسی نشده اند. برای تعمیر تلویزیون خود، به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نگهداری از تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

با برخی از ایرادات اصلی ثبت شده در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین آشنا شدید. اگر برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن از طریق مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک اقدام کرده‌اید، دستگاه خود را مانند روز اول تحویل خواهید گرفت. پس از این لازم است تا نکات زیر را رعایت کنید تا مشکل دیگری برای تلویزیون شما به وجود نیاید.

حتما دستگاه را وقتی نیاز ندارید خاموش کنید. عمر متوسط تلویزیون بین 60 تا 70 هزار ساعت است. بیهوده روشن بودن دستگاه، طول عمر تلویزیون شما را کاهش می‌دهد. روشنایی و کنتراست تصویر را بالا نبرید. این کار به مرور زمان، باعث از بین رفتن کیفیت تصویر و سوختن بک لایت ها می‌شود. همین طور، می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند. مکان قرار گیری تلویزیون در افزایش عمر مفید دستگاه اثرگذار می باشد. قرار دادن دستگاه در مکانی که دمای کمی دارد، باعث تراکم رطوبت می شود و به بقیه قسمت های داخل تلویزیون نفوذ می کند، پس تلویزیون ایکس ویژن را درجای سرد قرار ندهید. تلویزیون را در نزدیکی پنجره قرار ندهید، چون نور خورشید برای دستگاه مضر است. آن را نزدیک شومینه هم نگذارید چرا که گرد و غبار چوب، خاکستر و گرما برای تلویزیون آسیب زا است. تمیز کردن دستگاه اهمیت ویژه ای دارد. برای تمیز کردن تلویزیون ایکس ویژن از محصولات و پارچه های با کیفیت که مخصوص تمیز کردن صفحه تلویزیون است، کمک بگیرید. تحت هیچ شرایطی از آب برای پاک کردن صفحه تلویزیون استفاده نکنید. پاک کننده‌های ضد الکتریسیته و نانو هم برای پاک کردن تلویزیون گزینه خوبی هستند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین

برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن باید از تکنسین متخصص که تجربه و دانش فنی کافی دارد و مورد تایید نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین است، استفاده کنید. انجام این کار توسط افراد ناشی و کم تجربه، می‌تواند خسارت های بیشتری به کاربران وارد کرده و خرابی دستگاه را هم بدتر کند. مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، با انتخاب تکنسین های معتبر که حداقل هشت سال تجربه کار تعمیر تلویزیون دارند را، به شما معرفی می‌کند. استفاده از قطعات یدک فابریک و تضمین خدمات ارائه شده توسط تکنسین کیفیت خدمات قزوین تکنیک را تضمین نموده و سبب کسب اعتماد همشهریان در سالهای اخیر شده است. شما نیز برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قزوین می توانید با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون ایکس ویژن باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297