تعمیر ماشین ظرفشویی در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

تعمیر ظرفشویی در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک
تعمیر ظرفشویی در قزوین | قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ماشین ظرفشویی در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است
چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی
نشت آب از ظرفشویی
علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.
سر و صدای زیاد ظرفشویی
اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.
خشک نشدن ظروف در ظرفشویی
دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر ماشین ظرفشویی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

مزایای گسترده‌ ماشین‌های ظرفشویی مانند صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف انرژی، آب و وقت باعث شده‌اند که تولید و خرید این لوازم خانگی با اقبال زیادی روبرو شود. در حقیقت، این مزیت‌ها بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی را ترغیب می‌کنند تا به تولید این محصول بپردازند و سعی کنند قابلیت‌های منحصر به فردی را به آن بیفزایند و خود را از سایر رقبا متمایز سازند. از طرف دیگر، همین قابلیت‌ها خریداران را مجاب می‌کند تا ماشین‌های ظرفشویی را جزء “لوازم خانگی اصلی” طبقه‌بندی کنند و خرید آن را لازم و ضروری بشمارند. از آنجایی که تنوع بالایی در حوزه ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد و سیستم‌های حاکم بر آن‌ها پیچیده هستند، لازم است که علاوه بر انجام اقدامات لازم برای حفظ سلامت و کیفیت دستگاه، نسبت به فرایند تعمیر آن‌ها نیز دقت لازم را داشته باشید. استفاده از خدمات مراکز معتبری مانند مجموعه قزوین تکنیک می‌تواند شما را مطمئن سازد که فرایند تعمیر ظرفشویی در قزوین با دقت بالا و کمترین خطا انجام شده است.

تعمیر ظرفشویی در قزوین و رفع متداول‌ترین مشکلات آن

همان طور که دستپاچه شدن در هنگام بروز ایراد در ماشین‌های ظرفشویی دردسر ساز است، بی‌توجهی به اختلالات به وجود آمده نیز می‌تواند هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل کند و حتی باعث از دست رفتن دستگاهتان شود. از این رو، باید دامنه اطلاعات خود را در خصوص این ایرادات گسترش دهید و تا حد امکان در شرایط بحرانی آرامش خود را حفظ کنید. طبق تحقیقات انجام شده، برخی از مشکلاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، در میان انواع ماشین‌های ظرفشویی رایج‌تر هستند:

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی
  • اختلال در آبگیری
  • اختلال در تخلیه آب
  • شسته نشدن کامل ظرف‌ها
  • خشک نشدن کامل ظرف‌ها
  • استشمام بوی بد از ماشین ظرفشویی
  • ایجاد صدای بیش از حد در هنگام فعالیت

تعمیر ظرفشویی در قزوین و رفع مشکل روشن نشدن آن

هیچ چیز بدتر از آن نیست که بخواهید ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید، اما متوجه شوید که دستگاه کار نمی‌کند. در این شرایط، بهتر است از وجود جریان برق مطمئن شوید و اتصالات بیرونی دستگاه و محکم بودن دو شاخ به پریز برق را بررسی کنید. بروز مشکل در پریز برق نیز می‌تواند در روشن نشدن دستگاه شما مؤثر باشد. برای بررسی سلامت پریز می‌توانید از وسایل برقی دیگری مانند سشوار کمک بگیرید و دو شاخ آن‌ها را به پریز بزنید. در صورتی که دستگاه روشن شد، باید اقدامات دیگری را که در ادامه بیان می‌شوند، انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که بررسی دلایل فنی‌تر نیاز به کمک متخصصین مجموعه قزوین تکنیک دارد. از این رو، بهتر است با شماره 02891011297 تماس بگیرید و درخواست اعزام کارشناس را ثبت کنید. اولین قطعه‌‌ای که توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد، دکمه پاور دستگاه است. این دکمه وظیفه ارسال پیام به موتور و برد الکتریکی دستگاه را بر عهده دارد تا فرایند شستشو آغاز شود. از این رو، طبیعی است که با مشکل در این قطعه، دستگاه آمادگی لازم برای شروع فعالیت را نداشته باشد و روشن نشود.

دلیل دیگر به باز بودن درب دستگاه برمی‌گردد. گاهی درست بسته نشدن درب عامل روشن نشدن ماشین ظرفشویی است؛ بنابراین، یک بار درب را باز و بسته کنید و مجدداً دکمه پاور را فشار دهید. در صورتی که ماشین روشن نشد، این احتمال وجود دارد که خرابی قطعات داخلی درب مانع از روشن شدن ماشین ظرفشویی می‌شود. قطعات دیگری که می‌توانند در بروز این مشکل و نیاز به تعمیر ظرفشویی در قزوین مؤثر باشند، عبارت‌اند از:

  • موتور دستگاه
  • فیوز حرارتی ماشین ظرفشویی
  • برد الکتریکی
  • تایمر دستگاه
  • خازن استارت یا راه‌انداز

تعمیر ظرفشویی در قزوین و رفع مشکل آبگیری آن

دلایل متعددی می‌توانند در آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی مؤثر باشند که اولین آن‌ها نبود جریان آب است. این مورد را بررسی کنید که آب ورودی به منزل شما قطع شده است یا خیر. در صورتی که از وجود جریان کافی آب مطمئن هستید، به سراغ شیرآلات و اتصالات آبی بروید که در بیرون از ماشین ظرفشویی شما قرار دارند. بررسی کنید که این اتصالات دچار گرفتگی نشده باشند و یا به دلیل پیچ خوردگی، مسیر ورود آب را مسدود نکرده باشند. همچنین از باز بودن شیر ورود آب اطمینان حاصل کنید. مراحل دیگر بررسی، قطعات داخلی دستگاه را در بر می‌گیرد و نیازمند دانش تخصصی است. از این رو، کارشناسان مجموعه قزوین تکنیک به بررسی سالم بودن شیر برقی دستگاه می‌پردازند. همچنین قطعات دیگری مانند برد الکتریکی دستگاه را نیز بررسی می‌کنند. این احتمال وجود دارد که خرابی سنسور سطح آب مانع از آبگیری کامل دستگاه شود. همچنین در صورتی که درب ماشین ظرفشویی و قطعات داخلی آن مانند میکرو سوئیچ آن دچار ایراد شوند، دستور بسته شدن درب دستگاه صادر نمی‌شود و برد الکتریکی از ورود آب به داخل ماشین ظرفشویی جلوگیری می‌کند. از این رو، بررسی سلامت این قطعات نیز در دستور کار تعمیرکاران مجموعه قزوین تکنیک قرار دارد.

تعمیر ظرفشویی در قزوین و رفع مشکل تخلیه نکردن آن

همان طور که ورود آب به ماشین ظرفشویی اهمیت زیادی دارد، خروج آن در پایان کار نیز مهم خواهد بود. از این رو، اگر این فرایند به درستی انجام نشود، باید علت دقیق آن مشخص و رفع گردد. برای برطرف ساختن این مشکل لازم است که مسیر خروج آب و شلنگ‌های مربوط به آن را بررسی کنید و از باز بودن آن‌ها و نداشتن پیچ خوردگی اتصالات مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید که فیلتر تخلیه آب دستگاه دچار گرفتگی نشده باشد؛ چراکه تجمع آلودگی‌ها و مواد غذایی باقی مانده می‌تواند مسیر خروج آب را تنگ و یا به طور کلی مسدود کند. در این شرایط، خروج کامل آب از دستگاه امکان‌پذیر نخواهد بود. علاوه بر فیلتر تخلیه آب لازم است که پمپ تخلیه را نیز بررسی کنید و در صورت ورود تکه‌های غذا به داخل این قطعه در صدد پاکسازی آن برآیید. گاهی به مرور زمان نیز این قطعات دچار آسیب می‌شوند که برای تعمیر و یا تعویض آن‌ها می‌توانید با شماره 02891011297 تماس بگیرید. از موارد دیگری که لازم است مورد بررسی قرار بگیرند، می‌توان به باز بودن لوله شکاف هوا و مسیر فاضلاب اشاره کرد.

رفع مشکل شسته نشدن کامل ظروف در ماشین ظرفشویی

این مشکل علاوه بر این که می‌تواند ناشی از استفاده نادرست از دستگاه، انتخاب شوینده‌های نامناسب و بی کیفیت، سختی آب و وجود املاح زیاد در آب ورودی و آشنا نبودن با برنامه‌های مختلف شستشو باشد، موارد دیگری را نیز در بر می‌گیرد که اولین آن بروز ایراد در سنسور یا المنت دستگاه است. المنت موجود در ماشین ظرفشویی مسئولیت گرم کردن آب را بر عهده دارد و از آنجایی که آب گرم لازمه شستن کامل ظرف‌ها است، هر گونه ایراد در این قطعه می‌تواند به کثیف ماندن ظرف‌ها ختم شود. همچنین اختلالات به وجود آمده در ورود و خروج آب (آبگیری نکردن درست دستگاه و عدم خروج کامل آب) نیز در این زمینه بی‌تأثیر نیستند و می‌توانند به شسته نشدن ظرف‌ها بینجامند. گاهی نیز تعمیر ظرفشویی در قزوین با رفع ایرادات به وجود آمده در قطعاتی مانند آب پاش دستگاه و مقسم آب ماشین ظرفشویی تکمیل می‌شود.

رفع مشکل خشک نشدن کامل ظروف در ماشین ظرفشویی

یکی از مزایای ماشین‌های ظرفشویی، خشک کردن خودکار ظروف پس از شستشوی آن‌ها است. این در حالی است که گاهی به دلایل مختلفی این فرایند به درستی انجام نمی‌شود. اولین قطعه‌ای که می‌تواند مسبب بروز این مشکل باشد، المنت دستگاه است. از آنجایی که دقایق پایانی شستشوی ظرف‌ها به خشک کردن آن‌ها اختصاص می‌یابد، در صورتی که کابین ماشین ظرفشویی توسط المنت به خوبی گرم نشود و بخار آب ایجاد نشود، خشک کردن ظرف‌ها انجام نخواهد شد. برای رفع این مشکل باید المنت و سنسور آن مورد بررسی قرار بگیرد تا اشکالات احتمالی این قطعات رفع شوند.

از آنجایی که بخار آب ایجاد شده توسط المنت توسط فن یا دریچه هوا به گردش درمی‌آید، خرابی فن نیز می‌تواند منجر به خیس ماندن ظرف‌ها پس از پایان برنامه شستشو شود. این نکته را مد نظر قرار دهید که نحوه چینش و استفاده از برنامه درست شستشو نیز می‌تواند در خشک شدن ظروف مؤثر باشند. از این رو، سعی کنید که دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی خود را به دقت مطالعه کرده و با آگاهی کامل از قابلیت‌ها آن از آن استفاده کنید.

تعمیر ظرفشویی در قزوین و رفع بوی بد آن

هیچ چیز آزار دهنده‌تر از آن نیست که از آشپزخانه بوی بدی استشمام شود، به خصوص آن که منشأ این بو، ماشین ظرفشویی باشد که با شستشوی ظروف و سلامت ما رابطه مستقیم دارد. اگرچه با برخی از اقدامات مانند آبکشی ظروف قبل از قرار دادن آن‌ها در ماشین ظرفشویی، استفاده از دمای بالا، استفاده از جرمگیر و جوش شیرین یا نمک برای جرم‌زدایی و از بین بردن باکتری‌ها می‌توان از بوی بد دستگاه جلوگیری کرد، اما به خاطر داشته باشید که این اقدامات کافی نیستند و لازم است که موارد فنی‌تر نیز بررسی شوند.

یکی از قسمت‌هایی که تعمیرکاران مجموعه قزوین تکنیک به سراغ آن می‌روند، فیلتر تخلیه آب است. مواد غذایی باقی مانده در ماشین ظرفشویی با تجمع جلوی فیلتر تخلیه آب نه تنها از خروج کامل آب جلوگیری می‌کنند، بلکه بستر مناسبی را برای رشد و تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها فراهم می‌کنند و مسبب بوی بد ماشین ظرفشویی می‌شوند. از این رو، لازم است هر چند وقت یکبار فیلترهای دستگاه را بررسی و تمیز کنید و در صورت لزوم آن‌ها را با فیلترهای نو تعویض نمایید. گاهی نیز باقی مانده غذاها در درب دستگاه، بازوی شستشو و یا سبد دستگاه جمع می‌شوند. ماندن این مواد در محیط مرطوب و گرم ماشین ظرفشویی سبب فاسد شدن آن‌ها و بوی بد دستگاه خواهد شد. از این رو، لازم است که از باز بودن سوراخ‌های بازوی شستشو و نماندن غذا در واشر درب دستگاه مطمئن شوید و در صورت وجود ایراد در این قسمت‌ها از متخصصین کمک بخواهید.

رفع مشکل صدای زیاد ماشین ظرفشویی

اگر تصور می‌کنید که فعالیت ماشین‌های ظرفشویی بدون صدا خواهند بود، سخت در اشتباه هستید. هر وسیله برقی به ویژه ماشین‌های ظرفشویی در هنگام کارکرد خود صدایی ایجاد می‌کنند، اما میزان این صدا کم و در حالت استاندارد است. این در حالی است که گاهی صدای شنیده شده از ماشین‌های ظرفشویی بیش از اندازه بلند است و خبر از اتفاق ناگواری می‌دهد. در این شرایط، لازم است نحوه چیدن ظروف داخل دستگاه را بررسی کنید، چراکه این احتمال وجود دارد که چینش اشتباه به تولید صداهای ناهنجار ختم شود. در صورتی که از درست بودن چینش خود مطمئن هستید، با شماره 02891011297  تماس بگیرید تا این مشکل در زمان کوتاهی بررسی و رفع شود.

این احتمال وجود دارد که مشکلات به وجود آمده در پمپ دستگاه مانند استهلاک یا وجود شی خارجی در پمپ به تولید صدا بینجامد. همچنین در صورتی که یاتاقان و یا بازوی آبپاش ماشین ظرفشویی دچار مشکل شوند، می‌توانند صداهای ناهنجاری را به وجود آورند. قطعات دیگری که می‌توانند در بروز این مشکل مؤثر باشند، بویین شیر برقی و جت پمپ هستند. از آنجایی که این مشکل به ظاهر ساده با قطعات داخلی و اختلالات آن‌ها سر و کار دارد، توصیه می‌شود که به تنهایی به بررسی آن‌ها نپردازید و از متخصصین مجموعه قزوین تکنیک کمک بخواهید.

مزایای مراجعه به مجموعه قزوین تکنیک برای تعمیر ظرفشویی در قزوین

مجموعه قزوین تکنیک با ارائه خدمات ارزشمند و مزیت‌های رقابتی گسترده توانسته است خود را از سایر مراکز متمایز کند. اولین مزیت مربوط به تعمیر قطعه به جای تعویض آن است. این کار نه تنها منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های مشتری می‌شود، بلکه نشان از تعهد و مشتری‌مداری این مرکز است. استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال با قیمت مناسب مزیت دیگری است که هزینه تعمیر ظرفشویی در قزوین را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر، کارشناسان این مجموعه با گذراندن دوره‌های آموزشی مداوم دانش خود را به‌روز می‌کنند و قادر هستند جدیدترین مدل‌های ماشین‌ ظرفشویی را بدون خطا تعمیر کنند. گارانتی تعمیرات و کیفیت بالای آن‌ها گواه بر این ادعا است. از این رو، اگر شما نیز در صدد یافتن مرکز مناسبی برای تعمیر ظرفشویی در قزوین هستید، می‌توانید با شماره‌گیری 02891011297 از خدمات ارزشمند این مرکز بهره‌مند شوید.

 

 

 

تعمیر ظرفشویی در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی  باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297