تعمیر یخچال در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک
گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، قزوین تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر یخچال در قزوین

کاهش یا افزایش سرمای یخچال
خرابی می تواند از موتور، کمپرسور، گیر کردن پره‌ها به برفک و... باشد.
یخچال آب می‌دهد
در این حالت مشکل از دیفراست موتور یا کمپرسور است که علت آن قراردادن وسایل زیاد در یخچال یا فریزر است یا اینکه قراردادن مواد بسیار گرم درون یخچال
آلارم مربوط به فیلتر تصفیه آب روشن شده
این مشکل که بیشتر در یخچال‌های ساید اتفاق می‌افتد به معنی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است.
داغ شدن بیش از حد موتور یخچال
مقداری داغی موتور تا حدودی طبیعی است اما بیش‌تر از حد معمول خاموش‌کردن فیوز کمپرسور است و دیگر موتور تواند به‌درستی کار کند.
صدای غیرمعمول یخچال
در این حالت باید یکی از قطعه‌های زیر تعویض گردد. (پایه موتور، فن یا اجزای آن)
لامپ یخچال روشن نمی‌شود
می‌تواند مشکل از سوختگی لامپ، اتصال سرپیچ و لامپ به‌درستی انجام نشده، سیم‌کشی روشنایی اشتباه و... باشد
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر یخچال در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

امروزه لوازم خانگی مختلفی در دسترس بشر هستند که میزان استفاده از آن‌ها متفاوت است. گاهی ممکن است یک وسیله برقی در طول چند روز تنها یک بار مورد استفاده قرار بگیرد، در حالی که وسیله دیگر به دفعات مکرر استفاده شود. یخچال‌ها جزء اولین دستگاه‌هایی بوده که در طول 24 ساعت شبانه‌روز به طور مداوم در حال فعالیت هستند و سیستم‌های حاکم بر آن‌ها از تکنولوژی پیشرفته‌ای تبعیت می‌کنند. این امر، فرایند تعمیر یخچال در قزوین را با حساسیت بیشتری روبرو می‌سازد. اگرچه می‌توان با برخی از اقداماتی که در ادامه این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم، طول عمر دستگاه را افزایش داد، اما بهتر است با برخی از مهم‌ترین مشکلاتی که می‌توانند عملکرد یخچال‌ها را مختل کنند و شما را در مسیر تعمیر یخچال در قزوین قرار دهند، آشنا شوید. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که با خواندن این مطلب سطح معلومات خود را افزایش دهید و در صورت لزوم، با شماره 02891011297 تماس بگیرید تا یخچال شما به طور اصولی تعمیر شود.

تعمیر یخچال در قزوین و رفع مشکل برق داشتن بدنه دستگاه

یکی از مشکلاتی که می‌تواند شدیداً شما را نگران کند، احساس وجود برق در بدنه یخچال است. اولین عاملی که می‌تواند مسبب بروز این مشکل باشد، از بین رفتن عایق سیم‌کشی‌های داخلی یخچال است. اگرچه این اتفاق می‌تواند به دلیل نوسانات برق و یا بالا بودن ولتاژ به وجود آید، اما گذر زمان نیز بی‌تأثیر نیست. در حقیقت، استهلاک یخچال با گذشت زمان نیز می‌تواند عایق سیم‌ها را از بین ببرد. المنت یخچال یکی از قطعات اصلی است که وظیفه دارد تا برفک‌های ایجاد شده در یخچال را ذوب کند. در صورتی که این قطعه در معرض رطوبت قرار بگیرد، می‌تواند به دلیل اتصالی، زمینه لازم برای برق دار کردن بدنه یخچال را فراهم سازد. در این شرایط، چاره‌ای جز تعویض المنت آسیب دیده نخواهد بود. گاهی علت این مشکل را باید در بروز نقص در کمپرسور یخچال جستجو کرد. نقص کمپرسور می‌تواند در قالب سوختن و یا اتصالی این قطعه به وجود آید. از دیگر دلایلی که می‌توانند در برق دار کردن بدنه یخچال مؤثر باشند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایراد در سرپیچ لامپ یخچال
  • نقص در ترموستات دستگاه
  • اختلال در برد اصلی یا برد الکتریکی یخچال
  • ایراد در موتور دستگاه

این نکته را فراموش نکنید که یخچال‌های امروزی نیاز به سیم ارت دارند تا در صورت نشت کردن جریان برق، آن را به زمین انتقال دهند و مانع از برق گرفتگی شوند. طراحی ساختمان‌های امروزی به گونه‌ای است که امکان اتصال سیم ارت یخچال وجود دارد. این در حالی است که در ساختمان‌هایی با طراحی قدیمی برای این امر تدابیر لازم اندیشیده نشده و لازم است که سیم لخت شده ارت را به بدنه دستگاه و لوله فلزی مانند شیر آب وصل کنید. گاهی علت برق داشتن بدنه یخچال را باید در قطع این ارتباط جستجو کرد. از آنجایی که دلایل متعددی می‌توانند در این زمینه به ایفای نقش بپردازند، بررسی این مشکل و تعیین علت دقیق آن از جمله مواردی است که تنها باید توسط متخصصان حرفه‌ای و مجرب مجموعه ما انجام شود. از این رو، می‌توانید تنها با شماره‌گیری 02891011297 در جهت رفع اصولی مشکل به وجود آمده اقدام کنید.

تعمیر یخچال در قزوین و رفع مشکل یخ زدگی مواد غذایی

یخ زدن مواد غذایی در یخچال می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آن‌ها با کمی دقت قابل رفع بوده و برخی از دلایل نیازمند بررسی‌های فنی توسط متخصصان حرفه‌ای هستند. از این رو، قبل از آن که با شماره 02891011297 تماس بگیرید تا علت دقیق مشکل شناسایی شود، لازم است که درجه یخچال را بررسی کنید؛ چراکه یخ زدگی مواد غذایی می‌تواند نتیجه تنظیم نادرست دما و پایین آمدن بیش از حد آن باشد. همچنین بررسی کنید که آیا مواد غذایی به طور مستقیم با دیواره داخلی یخچال تماس داشته‌اند یا خیر. این امکان نیز وجود دارد که به دلیل قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن، پدیده یخ زدگی آن‌ها رخ داده باشد. موارد ذکر شده در بالا به راحتی توسط شما قابل بررسی و رفع هستند و نیازی به حضور کارشناس ندارند.

در کنار تمامی موارد گفته شده، گاهی علت یخ زدگی مواد غذایی ناشی از وجود نقص در قطعات داخلی یخچال است که تعیین دقیق آن‌ها از عهده شما خارج بوده و لازم است از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید. در صورتی که برد الکتریکی یخچال دچار مشکل شده باشد، طبیعی است که دمای یخچال در محدوده استاندارد قرار نگیرد و به دلیل پایین یا بالا بودن دما، شاهد فاسد شدن مواد غذایی و یا یخ زدگی آن‌ها باشیم. این نکته را در نظر داشته باشید که برد الکتریکی حساسیت بالایی دارد و بررسی و تعمیر آن نیازمند ابزارهای پیشرفته‌ای است. از این رو، باید در انتخاب تعمیرکار مورد نظر خود نهایت دقت را به خرج بدهید.کویل‌های کندانسور نیز یکی از قطعاتی هستند که در تنظیم دمای داخلی یخچال نقش مهمی را ایفا می‌کنند. از این رو، کثیف بودن این قطعات می‌تواند منجر به یخ زدگی مواد غذایی شود. ترمیستور و ترموستات یخچال نیز قطعات دیگری هستند که نسبت به دمای داخلی دستگاه حساسیت بالایی دارند. از این رو، جای تعجب ندارد که اختلال در این قطعات باعث یخ زدن مواد غذایی شود.

اقدامات مؤثر جهت افزایش طول عمر یخچال

استفاده درست از هر وسیله‌ای مستلزم رعایت نکات و انجام اقداماتی است تا مدت زمان استفاده از آن افزایش یابد و نیاز کمتری به انجام تعمیر داشته باشد. این موضوع در خصوص یخچال‌ها نیز صادق است. به همین دلیل، در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی اقداماتی بپردازیم که می‌توانید به واسطه انجام ان‌ها سلامت دستگاه خود را تا مدت‌ها حفظ کنید و نیاز کمتری به تعمیر یخچال در قزوین داشته باشید.

اولین اقدامی که باید انجام دهید، رعایت بهداشت و تمیز کردن یخچال در بازه‌های زمانی کوتاه است. اگرچه کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که حداکثر هر 30 روز یکبار فرایند زدودن آلودگی‌ها و تمیز کردن یخچال‌ها را انجام دهید، اما بهتر است این بازه زمانی را به هر  تا 14 روز یکبار کاهش دهید. برای انجام این کار به یک پارچه، مقداری آب گرم و مواد شوینده ملایم نیاز خواهید داشت. تنها کافی است پارچه را در آب گرم حاوی مواد شوینده قرار دهید و دیواره‌های داخلی یخچال، جا میوه‌ای، شیشه‌های طبقات و … را با آن تمیز کنید. در صورتی که مدل یخچال شما به گونه‌ای است که در طراحی آن از یخساز و آب سرد کن استفاده شده است، سعی کنید فیلترهای آب آن را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که روی فیلترهای آب استفاده شده در یخچال اطلاعات ارزشمندی نوشته شده است که شامل مدت زمان مجاز برای استفاده و عمر مفید آن است. مدت زمان مجاز به صورت ماه و عمر مفید فیلتر بر اساس حجم آب (گالن یا لیتر) بیان می‌شود. از این رو، اگر استفاده چندانی از یخساز و آب سرد کن یخچال ندارید، باید حداکثر هر 6 ماه یکبار تعویض کنید و اگر میزان استفاده‌تان از این قابلیت یخچال زیاد است، سعی کنید مبنای تعویض خود را حجم آب قرار دهید. در صورتی که نسبت به تعویض فیلتر آب اقدامی انجام ندهید، نه تنها کیفیت آب خروجی دستگاه پایین می‌آید، بلکه بستر مناسبی برای رشد باکتری‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا فراهم می‌شود و می‌تواند سلامت شما را به مخاطره بیندازد. از طرف دیگر، عدم تعویض به موقع فیلتر آب می‌تواند منجر به ایجاد رسوب در قسمت خروج آب و مشکلات متعدد دیگر شود و شما را مجبور سازد تا برای تعمیر یخچال در قزوین اقدامات لازم را انجام دهید.

کویل‌های کندانسور به دلیل نقش حیاتی خود در خارج کردن گرمای داخلی یخچال و حفظ دمای دستگاه در محدوده تعیین شده اهمیت فراوانی دارند. در صورتی که به دلیل گذشت زمان و تجمع گرد و غبار و آلودگی‌ها محفظه‌های این قطعه تنگ و یا مسدود شود، خروج گرمای موجود در فضای داخلی یخچال مستلزم صرف انرژی بیشتر و وارد شدن فشار مازاد بر موتور و سایر اجزای داخلی یخچال است. از این رو، همواره تلاش کنید حداقل هر 6 ماه یکبار این قطعه را با کمک فرچه یا قلمو درشت پاک کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که واشر درب یخچال نیز نقش مهمی در حفظ سرمای داخل دستگاه ایفا می‌کند. این در حالی است که تجمع ذرات غذا و سایر آلودگی‌ها می‌تواند منجر به از دست رفتن قابلیت این قطعه شود و به بسته نشدن کامل درب یخچال ختم شود. از این رو، سعی کنید طی بازه‌های زمانی کوتاه با کمک دستمال و مواد شوینده ملایم این قسمت را تمیز کنید.

قرار دادن مواد غذایی هم دما با محیط در یخچال و قرار ندادن آن‌ها در مقابل فن دستگاه نیز از جمله اقداماتی هستند که می‌توانند نقش مهمی در حفظ سلامت یخچال و کاهش نیاز شما به تعمیر یخچال در قزوین داشته باشند.  همچنین به محل نصب یخچال دقت کنید و محلی را برای نصب در نظر بگیرید که به دور از گرما و رطوبت باشد. گاهی مشاهده می‌شود که مصرف‌کنندگان حجم قابل توجهی از مواد غذایی را در طبقات یخچال قرار می‌دهند. این کار به مرور زمان باعث آسیب به یخچال می‌شود و زمینه لازم برای تعمیر یخچال در قزوین را فراهم می‌سازد. اگر قصد دارید یخچال خود را جابه‌جا کنید، ابتدا باید دو شاخ برق آن را به دقت و با حوصله از پریز جدا کنید تا آسیب نبیند و پس از قرار دادن در محل مورد نظر به مدت 2-3 ساعت از روشن کردن آن خودداری کنید. 

اهمیت تعمیر یخچال در قزوین در مراکز معتبر

از آنجایی که برای خرید یخچال باید هزینه هنگفتی را بپردازید و این هزینه به دلیل افزایش روز افزون تورم و نرخ ارز دائماً در حال افزایش است، باید در فرایند انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر یخچال در قزوین دقت بیشتری داشته باشید. از طرف دیگر، تعداد بالای مراکز تعمیراتی بر اهمیت این موضوع نیز می‌افزاید. خوشبختانه در شهر قزوین مجموعه معتبری به نام قزوین تکنیک مشغول به تعمیرات لوازم خانگی از جمله یخچال بوده و توانسته است طی مدت فعالیت خود رضایت بالایی را از سوی مشتریان به دست آورد. پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، با وسواس بالایی انتخاب می‌شوند و دارای تجربه و دانش زیادی در حوزه تعمیرات هستند. این موضوع در کنار هزینه مناسب، استفاده از لوازم یدکی اورجینال و گارنتی تعمیرات توانسته است مرکز تخصصی قزوین تکنیک را از سایر مراکز مشابه متمایز سازد. شما نیز می‌توانید با اطمینان کامل با شماره 02891011297 تماس بگیرید تا تعمیر یخچالتان در محل مورد نظر شما و با کم‌ترین هزینه انجام شود.      

تعمیر یخچال در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر یخچال در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال  در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297