تعمیر تلویزیون در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

تعمیر تلویزیون در قزوین

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. این مرکز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات تلویزیون در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر تلویزیون در قزوین

سیاه شدن قسمتی از تصویر
خرابی می تواند به دلیل سوختن پیکسل ها به وجود آمده باشد.
صدای غیرطبیعی
خرابی می تواند به علت مشکل در قسمت اسپیکر دستگاه رخ داده باشد.
خاموش و روشن شدن
خرابی می تواند به دلیل مشکل در قسمت برق و دوشاخه دستگاه رخ داده باشد.
روشن نشدن تلویزیون
خرابی می تواند از قسمت برد دستگاه باشد باید مورد برسی دقیق کارشناس قرار گیرد.
Previous
Next

چرا بهتر است تعمیر تلویزیون در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

تا چند سال پیش برندهای مختلف تلویزیون تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند و تعمیرکاران به راحتی می‌توانستند کار تعمیرات تلویزیون‌های مختلف را فارغ از برند تولیدکننده آن‌ها انجام دهند. این در حالی است که پیشرفت تکنولوژی فرایند تولید و امکانات مختلف این محصولات را دگرگون کرده و باعث شده است که تعمیر تلویزیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. اگرچه آشنایی با اقداماتی که می‌توانند فرایند تعمیر تلویزیون را به تأخیر بیندازند، لازم و ضروری به نظر می‌رسد و عمر مفید این دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد، اما لازم است با مشکلات رایج تلویزیون‌ها نیز آشنا شد. افزایش سطح معلومات در این زمینه به شما کمک می‌کند تا اولین نشانه‌های بروز مشکل را به موقع تشخیص دهید و قبل از آن که تعمیرات مورد نظر پیچیده و سخت شوند و فرصت طلایی تعمیر از دست برود، اقدامات لازم را برای برگرداندن سلامت تلویزیون خود انجام دهید و از متخصصین حرفه‌ای مانند کارد مجرب مجموعه ما کمک بخواهید. از این رو، برای تعمیر تلویزیون در قزوین کافی است با شماره 02891011297تماس بگیرید تا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

چه اقداماتی نیاز شما به تعمیر تلویزیون در قزوین را کاهش می‌دهند؟

همان طور که انجام اصولی تعمیر تلویزیون در قزوین حائز اهمیت است، رعایت نکات و انجام اقدامات لازم برای حفظ سلامت دستگاه نیز مهم و قابل توجه خواهد بود. از این رو، اگر جزء افرادی هستید که سعی می‌کنند تا حد امکان از هزینه‌های گزاف تعمیرات جلوگیری کنند و تمایلی برای خرید دستگاه‌های جدید طی بازه‌های زمانی کوتاه ندارند، بهتر است به نکاتی که در ادامه این مطلب بیان می‌شوند، دقت کنید و آن‌ها را انجام دهید.

روشن کردن تلویزیون در صورت لزوم

احتمالاً تا به حال برای شما نیز اتفاق افتاده است که مشغول کارهای دیگر هستید، در حالی که تلویزیون روشن است و کسی برنامه مشخصی را دنبال نمی‌کند. این کار نه تنها باعث اتلاف انرژی برق و پرداخت هزینه اضافی توسط شما می‌شود، بلکه تأثیر منفی بر طول عمر دستگاه دارد. از این رو، نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهید، آن است که تنها زمانی تلویزیون خود را روشن کنید که قصد دارید برنامه خاصی را تماشا کنید و تمام تمرکز و توجه شما بر تماشای تلویزیون است.

استفاده از محافظ‌های برقی استاندارد

متخصصین و کارشناسان مختلف بر این باور هستند که یکی از اقدامات اولیه‌ای که لازم است در هنگام استفاده از تمامی وسایل برقی به ویژه تلویزیون‌های مختلف انجام دهید، استفاده از محافظ‌های برقی استاندارد است. این امر به این دلیل است که نوسانات برقی به دلایل مختلفی بروز می‌کنند و در صورتی که لوازم برقی مانند تلویزیون به صورت مستقیم به جریان برق وصل باشند، این نوسانات و اختلاف ولتاژ باعث آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه می‌شوند و شما را وادار می‌کنند تا برای تعمیر تلویزیون در قزوین اقدامات لازم را انجام دهید.

تمیز کردن به موقع دستگاه و استفاده از وسایل مناسب برای آن

تمیز نگه داشتن محیط اطرافمان نه تنها تأثیر قابل توجهی بر روحیه و شادابی ما دارد، بلکه عمر مفید لوازم  را نیز افزایش می‌دهد. این قاعده در مورد وسایل برقی مانند تلویزیون نیز صادق است و فرایند تعمیر تلویزیون در قزوین را به تأخیر می‌اندازد. در این میان، چگونگی انجام این کار و وسایل مورد استفاده برای فرایند پاکیزه‎سازی نیز حائز اهمیت هستند. از این رو، اگر می‌خواهید گرد و غبار و آلودگی‌های موجود در سطح تلویزیون‌ها را پاک کنید، بهتر است این کار را بعد از خاموش کردن دستگاه انجام دهید و اجازه دهید 15 دقیقه از زمان خاموش کردن آن بگذرد. سپس از دستمال‌هایی استفاده کنید که ضد الکتریسته هستند و یا بافت میکرو فایبر دارند. در هنگام تمیز کردن این دستگاه‌ها توجه داشته باشید که مستقیماً مواد پاک‌کننده را به صفحه تلویزیون اسپری نکنید. این نکته را در نظر  داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان در دفترچه راهنمای محصول خود به مواد پاک‌کننده‌ای اشاره کرده‌اند که می‌توانید از آن‌ها برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها کمک بگیرید؛ پس بهتر است خواندن دفترچه راهنما را نیز مد نظر قرار دهید. زمانی که قصد پاک کردن صفحه را دارید، مواظب باشید که بیش از اندازه به صفحه نمایش فشار وارد نکنید؛ چراکه این کار می‌تواند به قطعات داخلی آن آسیب وارد کند.

جلوگیری از وارد شدن ضربات فیزیکی

تلویزیون‌ها جزء “لوازم خانگی حساس” طبقه‌بندی می‌شوند. از این رو، لازم است که در هنگام جابه‌جایی آن‌ها به شدت احتیاط کرده و از وارد شدن ضربات فیزیکی به آن‌ها جلوگیری کنید. بی‌احتیاطی در برخورد با این دستگاه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز تعمیر تلویزیون در قزوین باشد و شما را در این مسیر سخت قرار دهد.

استفاده از تنظیمات درست دستگاه

یکی دیگر از دلایلی که خواندن دفترچه راهنمای محصول پیشنهاد می‌شود، آگاهی از تنظیمات درست دستگاه است. سعی کنید میزان نور صفحه تلویزیون و وضوح تصویر را متناسب با محیط قرارگیری آن و سایر شرایط تنظیم کرده و از نور بیش از اندازه صفحه نمایش و یا نور کم آن خودداری کنید. این کار به این دلیل است که تنظیم دستگاه با نور و وضوح تصویر بیش از حد صدماتی را به صفحه نمایش تلویزیون وارد می‌کند. از طرف دیگر، کم بودن نور یا کنتراست می‌تواند چشم مخاطب را خسته کرده و به مرور زمان آن را ضعیف کند.

انتخاب محل مناسب برای تلویزیون

محل قرارگیری تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سعی کنید دستگاه را در محلی قرار دهید که شرایط لازم برای تهویه مناسب تلویزیون وجود داشته باشد. همچنین تلویزیون را در فاصله نزدیک به وسایل سرمایشی- گرمایشی قرار ندهید و مواظب باشید که صفحه نمایش آن در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرد. قرار دادن تلویزیون در محل‌های پر رفت و آمد می‌تواند خطر وارد شدن صدمات فیزیکی و یا افتادن آن را افزایش دهد. از این رو، آن را در محیط‌های نسبتاً دنج قرار دهید. 

دور نگه داشتن تلویزیون از وسایل مغناطیسی

سعی کنید وسایلی مانند آهنربا، تلفن همراه، جی پس اس و سایر وسایل مغناطیسی را از تلویزیون دور نگه دارید، چراکه این وسایل نه تنها کیفیت تصویر خروجی تلویزیون را پایین می‌آورند، بلکه تأثیر منفی بر قطعات داخلی دستگاه دارند و می‌توانند به مرور زمان شما را وادار کنند تا برای تعمیر تلویزیون در قزوین اقدامات لازم را انجام دهید.

اهمیت مراجعه به مراکز معتبر برای تعمیر تلویزیون در قزوین

آخرین و مهم‌ترین نکته‌ای که قصد داریم به بیان آن بپردازیم، لزوم مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر است. هرگز دستگاه خود را برای تعمیر به دست افراد مبتدی و یا غیر متخصص نسپارید. شاید این افراد هزینه کمتری را از شما مطالبه کنند، اما تجربه کم آن‌ها باعث وارد شدن خسارات بیشتر به تلویزیون‌تان می‌شود و می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به آن وارد کند. علاوه بر این، هر برند تلویزیون تکنولوژی منحصر به فرد خود را دارد و نمی‌توان بدون آگاهی از سیستم حاکم بر آن به تعمیر و رفع نواقص به وجود آمده دستگاه پرداخت. از این رو، اگر در شهر قزوین به سر می‌برید، همواره پیشنهاد می‌شود که با شماره‌گیری 02891011297 از خدمات مجموعه معتبر قزوین تکنیک بهره‌مند شوید و از کارشناسان مجرب و با دانش این مرکز بخواهید تا با حضور در محل مورد نظر شما مشکل به وجود آمده را بررسی کرده و آن را در مدت کوتاهی رفع کنند.

تعمیر تلویزیون در قزوین و رفع مشکل صدای دستگاه

مشکلات مربوط به صدای تلویزیون جزء مواردی هستند که همه افراد کم و بیش با آن مواجه می‌شوند. از این رو، آگاهی از دلایل این مشکل می‌تواند دید شما را در برخورد با آن گسترش دهد و به شما کمک کند برخی از دلایل این مشکل را به تنهایی بررسی و رفع کنید. گاهی صدای تلویزیون قطع می‌شود. اولین گام در برخورد با این مشکل بررسی تنظیمات دستگاه و فعال نبودن دکمه “بی‌صدا یا موت” تلویزیون است. در مرحله بعد لازم است که اتصالات بیرونی دستگاه را بررسی کنید و از محکم بودن آن به دستگاه مطمئن شوید. در صورتی که از اسپیکرهای خارجی برای بالا بردن ککیفیت خروجی دستگاه کمک می‌گیرید، اتصالات مربوط به این دستگاه‌ها را نیز بررسی کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید. در صورتی که با انجام این اقدامات همچنان مشکل قطعی صدا پابرجا بود، لازم است که از مجموعه قزوین تکنیک کمک بخواهید تا کارشناسان آن برای بررسی دلایل فنی در محل مورد نظر شما حضور یابند. دلیل این امر آن است که گاهی اختلالات به وجود آمده در کابل‌های داخلی دستگاه و حتی معیوب شدن اسپیکر داخلی تلویزیون می‌تواند به قطعی صدا بینجامد. گاهی نیز علت این مشکل را باید در ایرادات به وجود آمده در برد اصلی دستگاه جستجو کرد که تعیین دقیق آن تنها توسط متخصصین حرفه‌ای امکان‌پذیر است.

گاهی نیز اتفاق می‌افتد که صدای تلویزیون با تأخیر پخش می‌شود. اگرچه ممکن است نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت باشید و یا بررسی آن را به تعویق بیندازید، اما باید بدانید که ممکن خرابی قطعه مهمی مانند برد الکتریکی دستگاه زمینه‌ساز این اتفاق باشد. همچنین بروز مشکل در کابل‌ها و اسپیکر داخلی دستگاه نیز می‌توانند در این زمینه مؤثر باشند. علاوه بر موارد سخت‌افزازی اشاره شده، دلایل نرم‌افزازی متعددی نیز می‌توانند به تأخیر در صدای تلویزیون کمک کنند. از این رو، توصیه می‌شود که قبل از هر چیزی به بررسی تنظیمات صدا و نرم‌افزارهای دستگاه‌تان بپردازید و از به‌روز بودن آن اطمینان حاصل کنید. دلیل این امر آن است که نسخه‌های منسوخ و یا به‌روز رسانی نشده می‌توانند مشکلات متعددی از جمله تأخیر در صدا را به همراه داشته باشند.

 

تعمیر تلویزیون در قزوین | قزوین تکنیک

قزوین تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.این مرکز در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297