نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین

مراحل ثبت درخواست در قزوین تکنیک

تماس-با-قزوین-تکنیک

تماس با قزوین تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با قزوین تکنیک تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-کارشناسان-و-اعلام-هزینه

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است. نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی بکو در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

درباره مرکز تعمیر لباسشویی در قزوین تکنیگ

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیرماشین لباسشویی بکو در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر لباسشویی بکو از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید. دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشند.
مجموعه قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

چرا بهتر است تعمیر لباسشویی در قزوین را به ما بسپارید؟

پشتیبانی همه جانبه

سرعت بالای خدمات

6 ماه ضمانت خدمات

تکنسین های مجرب

اعلام هزینه قطعی قطعات

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین

شرکت های تولید کننده لباسشویی، با تکنولوژی های مختلف و متنوع همواره در تلاش بوده اند تا بهترین خدمات تا مصرف انرژی را بهینه تر، کیفیت شستشوی لباس ها را بالاتر و زمان کمتری از مصرف کنندگان بگیرند. کاربران لباسشویی نیز گاها مجبور می شوند به دلایلی نظیر استهلاک یا نگهداری نادرست، دستگاه خود را به تعمیرکار بسپارند. در این نوشته در خصوص راههای نگداری و تعمیر لباسشویی بکو در قزوین مطالبی را می خوانیم. شما نیز برای تعمیر لباسشویی بکو در قزوین می توانید با شماره نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین تماس بگیرید یا فرم تعمیر را به صورت آنلاین در همین سایت پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

لباسشویی بکو

بکو یک برند ترکیه ای لوازم خانگی است که یکی از برندهای اصلی و زیر مجموعه هولدینگ آرچلیک است. دفتر مرکزی بکو در استانبول واقع شده و قدمت آن به بیش از شصت سال پیش می رسد. کولر گازی، یخچال و فریزر، گاز، انواع اون و مایکروفر، لپتاب، قطعات کامپیوتر و ظرفشویی و لباسشویی از تولیدات شرکت بزرگ بکو است که با 30 هزار کارمند در سرتاسر جهان یکی از برندهای معتبر تولیدکننده لوازم منزل در سطح جهان است. نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین یکی از نمایندگی های این شرکت است که در بیش از صد کشور جهان فعالیت دارد و محصولات با کیفیت این شرکت را به فروش می رساند.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی بکو در قزوین

خطاهای مختلفی که روی صفحه نمایشگر لباسشویی بکو ظاهر می شود، نشان از اختلال در یکی از عملکردهای این دستگاه دارد. سیستم عیب یابی خودکار یکی از قابلیت های این دستگاه است که کمک زیادی به تعمیر کاران در نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین ، برای تعمیر لباسشویی کرده است.  

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین : خطای 0E:

سنسور دمای آب در ماشین لباسشویی بکو خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. ممکن است سنسور نیاز به تعویض داشته باشد یا سیم کشی ترمیستور در لباسشویی ایراد پیدا کرده باشد. پس از بررسی ترمیستور و سیم های متصل به آن، اتصالات را در لباسشویی چک کنید تا مشکلی وجود نداشته باشد. برای این که بفهمید سنسور سالم است یا نه، آن را با اهم سنج بررسی کرده و عدد اهم سنج را بخوانید. 4700  اهم در بیست و پنج درجه سانتی گراد یعنی سنسور دمای لباسشویی شما سالم است. در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی بکو در قزوین، با نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین سرویس تماس بگیرید.

خطای E1:

این ارور معمولا حاکی از خرابی در هیتر، سنسور دما یا المنت های لباسشویی بکو است. دلیل دیگر، اشکال در سیم کشی دستگاه شما است. اگر از  دانش فنی مناسب برخوردارید، به کمک دفترچه راهنمای فارسی دستگاه، می توانید این ارور را رفع کنید. اما، برای تعمیر لباسشویی بکو در قزوین توسط تکنسین مجاز دستگاه، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ایراد را رفع کنند .

خطای E2:

جریان ورودی آب با مشکل رو به رو شده است. پیش از هر چیز جریان ورودی آب را بررسی کنید، سپس فیلترهای دستگاه نیز باید چک شوند. پس از آن دریچه ورودی آب را بررسی کنید. اگر مشکل حل نشد، ممکن است خطا در سوئیچ فشار رخ داده باشد. در نهایت ازگر ایراد پیدا نشد تکنسین متخصص باید سیم کشی و اتصالات لباسشویی را بررسی کند تا ایراد پیدا شود.

خطای E3:

پس از ایراد در ورود جریان آب، مشکل در تخلیه آب که باعث نمایش این ارور روی لباسشویی می شود، ارور رایج دیگریست که در نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین به ثبت رسیده است. برای رفع این ایراد، ابتدا قسمت های مختلف سیستم تخلیه، اعم از شلنگ خروج و پمپ تخلیه و فیلترهای دستگاه را بررسی نمایید. فیلترها وظیفه گرفتن پرز، دکمه، سکه و سایر چیزهای کوچکی که ممکن است از لباس به داخل ماشین لباسشویی بکو بیفتند را بر عهده دارند. وجود پرز لباس ها و یا موی حیوانات خانگی، بعد از مدتی سبب مسدود شدن فیلتر لباسشویی بکو می شود. اگر ایراد پیدا نشد باید سیم کشی برق مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین : خطای E4

احتمالا با دیدن این ارور متوجه نشتی در لباسشویی بکو شده اید. ممکن است سوئیچ فشار سنج دستگاه معیوب باشد. اگر هیچ کدام از این موارد نبود، باید سوپاپ ورودی آب باز باشد. برای رفع این موارد ابتدا سوییچ فشار را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر شود، سپس باید سیم کشی جریان و وجود نشتی آب از دستگاه بررسی شود.

خطای E5:

سنسور سطح آب یا هیدروستات که وظیفه تنظیم ارتفاع آب را دارد خراب شده است. ممکن است به دلیل ارتفاع زیاد آب، شاهد نشتی در لباسشویی بکو باشید. برای تعمیر لباسشویی بکو با شماره های بالای صفحه تماس گرفته و از همکاران ما در نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین مشاوره بگیرید.

خطای E6:

یکی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین همین خطاست. این خطا به معنای به هم خوردن تراز دستگاه است. با استفاده از پایه های گردان لباسشویی دستگاه را تراز کنید. تراز نبودن دستگاه علاوه به سرو صدای اضافه ای که در دستگاه ایجاد می کند، باعث خرابی موتور ماشین لباسشویی نیز، می شود.

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین : خطای E7

لازم است تا تاکومتر و موتور و سیم کشی دستگاه، هر دو توسط تکنسین متخصص بررسی شود زیرا موتور یا سنسور سرعت آن خراب شده و سرعت موتور لباسشویی استاندارد نیست. برای تعمیر لباسشویی بکو با شماره های بالا صفحه تماس بگیرید.

خطای E8:

این ارور نیز نشانگر ایراد در موتور ماشین لباسشویی است. ممکن است اتصال کوتاه در موتور نیز رخ داده باشد یا سنسور سرعت آن دچار ایراد شده باشد. لازم است تا قطعات اتصال دهنده موتور، چک شوند. سپس تاکومتر و اتصالات آن به موتور را مورد بررسی تکنسین قرار می گیرد. بررسی موتور دستگاه و تعمیر لباسشویی بکو، کاری کاملا تخصصی است. برای تعمیر لباسشویی در قزوین ، از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین کمک بگیرید.

خطای E9:

بین تابلوهای کنترل الکترونیکی و برد لباسشویی خطای ارتباطی وجود دارد. لازم است برد و سیم کشی لباسشویی بکو به دقت بررسی شوند.

خطای E10:

این ارور هم که به عنوان ارور پرتکرار در نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین به ثبت رسیده است، حاکی از ایراد موتوری در لباسشویی بکو است و برای رفع آن باید اقدام کنید.

خطای E11:

یا هیتر خشک کن آسیب دیده یا ماژول این قسمت در برد ایراد پیدا کرده است. برای فهمیدن علت دقیق این مشکل و تعمیر لباسشویی بکو در قزوین با قزوین سرویس تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین :خطای E12

برنامه های مختلف شستشو، با دماهای مختلفی کار خود را انجام می دهند. وقتی گرمایش آب با مشکل مواجه شود و دمای آب به دمای مورد نظر برد برای شستشو نرسد، این ارور را خواهید دید. ممکن است ایراد از سنسور حرارتی بوده باشد یا هیتر و المنت هایی که کار گرم کردن آب ورودی را انجام می دهند، خراب شده باشند. لازم است تا هر دو قسمت بررسی شده و ایراد رفع شود.

تعمیر لباسشویی بکو در قزوین

تعمیر لباسشویی بکو در قزوین با قطعات فابریک یدک لباسشویی بکو، توسط تعمیرکاران خبره که سالها در این حوزه فعالیت کرده و دوره های تخصصی تعمیر لباسشویی بکو را گذرانده اند تنها در مرکز نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین امکانپذیر است. به همین دلیل برای تعمیر با کیفیت بالا و سریع لباسشویی، در محل خود می توانید با شماره های بالای صفحه تماس گرفته و از انجام هزینه های گزاف بی مورد که توسط افراد ناشی و تازه کار گرفته می شود، پرهیز کنید. سرمایه ما در قزوین سرویس اعتماد و استقبالیست که شما همشهریان عزیز در سالهای فعالیت نسبت به این مرکز تعمیرات لوازم منزل داشته اید.

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قزوین تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی بکو در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بکو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی بکو در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

4 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی لباسشویی بکو در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

  1. سلام چرا لباسشویی من روشن نمیشه؟ هر دکمه ای رو میزنم روشن نمیشه.
    با عرض سلام ابتدا باید برق ورودی را بررسی کنید و دستگاه را به برق ورودی وصل کنید.جهت ثبت درخواست با مرکز تماس بگیرید.

  2. نازی رسولی

    سلام وقتتون بخیر.مشکل دستگاه من این هستش که لباسشویی حین کار نشتی آب داره و همه جا خیش میشه و حتی به سیم ها هم میرسه
    با عرض سلام، لازم است که ابتدا پنل پشت لباسشویی را بردارید و محل دقیق نشتی آب را به طور دقیق شناسایی کنید اگر محل نشتی از رابط های لاستیکی آب باشد بایستی تعویض شود
    برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297