نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ظرفشویی مدیا در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ظرفشویی مدیا | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین

نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی مدیا در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی مدیا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین
نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات ظرفشویی مدیا در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین

ظرف ها تمیر شسته نشده است

چیدمان غلط ظرفها یا قرار دادن ظروف بیش از حد مجاز در ظرفشویی ، چسبیدن چربی یا ذرات ریز غذا به واشر در، آبپاش‌های داخلی، صفحه صافی و فیلتر ظرفشویی

نشت آب از ظرفشویی

علت این اختلال در عملکرد ظرفشویی، پاره شدن شلنگ تخلیه آب، ترک خوردگی واشرهای دور در و خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است.

سر و صدای زیاد ظرفشویی

اگر ظرفها را به درستی نچیده باشید و با هم برخورد کنند شاهد بروز این مشکل خواهید بود. اما این ایراد دلایل دیگری نظیر معیوب بودن پمپ ظرفشویی، خراب شدن بازوهای اسپری آب و آبپاش های دستگاه هم دارد.

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی

دلیل اصلی این اختلال خرابی پمپ یا ایراد در مخزن تخلیه ظرفشویی و همچنین، مسدود شدن مسیر خروج آب پمپ تخلیه با تکه های ریز غذا و چربی است.

تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین

رسیدگی به ظرفشویی و انجام تعمیرات به موقع این دستگاهها سبب افزایش طول عمر و بالا رفتن راندمان و کارآیی آنها خواهد شد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به روشهای نگهداری و تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین بپردازیم. اگر به هر دلیل برای تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین نیاز به حضور تکنسین مجرب و با دانش دستگاه خود دارید، با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین

ظرفشویی مدیا

مدیا یک برند معروف و معتبر چینی است که کار خود را از سال 1968 در بیجیائو چین آغاز کرد و امروزه یکی از شرکت های بزرگی است که در بازار بورس شنزن معامله می شود. مدیا در اطلاعاتی که در سال 2018 منتشر کرد تعداد کارکنان شرکت را 135000 نفر اعلام کرد. این آمار در کنار وجود نمایندگی در بیش از صد و شصت کشور دنیا، نشان از گستردگی فعالیت های این برند دارد. مدیا لوازم مختلف خانه از جمله مایکروفر، کولر گازی، یخچال، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی را تولید می‌کند.

ظرفشویی یکی از تولیدات اصلی این شرکت است که از تکنولوژی های به روزی نیز استفاده می کند. سیستم Half Load یکی از تکنولوژی های جدید موجود در دستگاههای جدیدتر موجود در نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین است. با کمک این سیستم امکان استفاده از نصف ظرفیت دستگاهها و محدود کردن شستشو به یکی از طبقات دستگاه وجود دارد. بدین ترتیب لازم نیست تا صبر کنید ظرفشویی پر شود و می توانید ظرف ها را در مدت زمان کمتر و با مصرف انرژی کمتر شسته و تحویل بگیرید. همین طور به کمک قابلیت سینی های انعطاف پذیر موجود در این دستگاه، می‌توانید ظروف بزرگتر مانند قابلمه را در جای مناسب خود قرار دهید تا شسته شوند. از دیگر مزایای این ماشین ها می توان به استفاده میزان آب مشخص در هر برنامه این ماشین ظرفشویی، زمان شستشو مشخص و معین در هر برنامه برای ظروف با جنس های مختلف، قرار گرفتن در دسته ماشین ظرفشویی های ظرفشویی کم مصرف، وجود قفسه های بزرگ و متعدد و قابلیت پاکسازی هر نوع چربی و لکه اشاره کرد.

ظرفشویی برند مدیا علیرغم استفاده از قطعات با کیفیت، ممکن است دچار اختلالاتی در عملکرد خود شود. برای تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

 

نگهداری و تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین

با دانستن نکات مهم در خصوص نگهداری از ظرفشویی مدیا، قادر خواهید بود از رسیدن دستگاه به مرحله تعمیر جلوگیری کنید. این کار می تواند به ما کمک کند تا کارآیی دستگاه را در بالاترین حالت نگه دارید و طول عمر آن را افزایش دهید. به همین دلیل در ادامه نکاتی را در این خصوص با هم می‌خوانیم.

 تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین

  • عمر مفید ظرفشویی مدیا حدود 7 تا 10 سال بسته به میزان استفاده و نوع نگهداری کاربر از این دستگاههاست. پس از گذشت این مدت، ظرفشویی نیاز به توجه و رسیدگی ویژه دارد و خرابی برخی قطعات غیرعادی نیست.
  • نوسانات برق به دستگاه شما آسیب می‌زند. از روشن کردن ظرفشویی بدون محافظ برق خودداری کنید. با توجه به نوسانات بالای برق در کشورمان، سعی کنید هیچ کدام از وسایل برقی اصلی منزل را بدون محافظ روشن نکنید.
  • مطمئن شوید ظرفشویی کاملا تراز نصب می شود و فاصله‌ی آن از کف و دیوار مناسب است.
  • درب ظرفشویی مدیا را بعد پایان کار باز بگذارید تا رطوبت خارج شود. رطوبت زیاد فضا را برای رشد انواع قارچ و باکتری مهیا می‌کند. اگر نیاز به تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین داشتید، از تکنسین با دانش کمک بگیرید.
  • اهرم های اسپری کننده آب داخل ظرفشویی بعد از مدتی دچار گرفتگی و انسداد می شوند. هر چند وقت یکبار این اهرم ها را از جای خود بیرون آورده و با کمک یک وسیله نوک تیز کوچک مانند سوزن یا خلال دندان منافذ این اسپری ها را باز کنید تا مسیر جریان آب به راحتی باز شود.
  • ماندن طولانی مدت ظرف های چرب و کثیف داخل دستگاه، بوی بدی در دستگاه ایجاد می کند. برای رفع این بو، می توانید از سرکه و جوش شیرین استفاده کرده و دستگاه را روی کوتاهترین برنامه شستشو قرار دهید.
  • با مطالعه دفترچه راهنمای ظرفشویی مدیا، برنامه مناسب شستشو را انتخاب کرده و نحوه چیدن صحیح ظرفها در ظرفشویی را یاد گرفته و رعایت کنید.
  • در صورت نیاز به تعمیر ظرفشویی در قزوین ، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید تا کار تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین متخصص و مجرب انجام شود.

ارورهای رایج در ظرفشویی مدیا

به کمک سیستم عیب یابی خودکار، ظرفشویی مدیا قادر است ایرادات دستگاه را به اطلاع کاربر برساند تا مشکل دستگاه بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان توسط تکنسین مربوطه رفع گردد. دانستن معنی برخی خطاهای پرکاربرد ثبت شده در نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین، به شما کمک می‌کند تا مشکل دستگاه را به درستی برای تعمیرکار توضیح دهید و اطمینان حاصل کنید که قطعه ای که احتمالا ایراد دارد همراه او هست.

ارور E1: وقتی زمان آبگیری ظرفشویی از میزان مجاز بیشتر طول بکشد، این ارور را مشاهده خواهید کرد. از باز بودن مسیر ورود جریان آب اطمینان حاصل نمایید. سپس عادی بودن فشار آب را بررسی کرده و مطمئن شوید که فیلتر شبکه ایرادی ندارد. اگر شیر و لوله ها مسدود نباشد احتمالا خرابی قطعات دیگر نظیر برد لکتریکی سبب بروز این خطا شده است. برای تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین، با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور E2: بروز این ارور، به دلیل زمان‌بر شدن کار تخلیه در ظرفشویی مدیاست. احتمالا مسیر تخلیه دچار انسداد شده است. برای رفع این مشکل لازم است اتصالات و لوله ها و فیلتر تخلیه بررسی شوند و اگر مشکل از این قسمت نبود پمپ تخلیه دستگاه بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

ارور E3: وقتی المنت ظرفشویی خراب باشد، و سیستم خشک کن ظرفشویی مدیا به مشکل بخورد، با ارور فوق مواجه خواهید شد. برای رفع مشکل المنت، ترموستات، اتصالات مدار حرارتی و در صورت پیدا نشدن مشکل برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند. برای تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین توسط تکنسین متخصص و مجرب، کافیست با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

ارور E4: بروز این خطا حاکی از آبگیری بیش از حد و یا حتی سر ریز شدن آب از دستگاه است. احتمالا سوییچ شناور که وظیفه تنظیم آب ورودی را دارد خراب شده یا گیر کرده است. برای این ایراد از تکنسین متخصص دستگاه خود کمک بگیرید.

ارور E5: ایراد در برد الکترونیکی دستگاه وجود دارد و ممکن است برنامه شستشو به درستی اجرا یا قطع نشود. تعمیر برد که مانند فرمانده ماشین ظرفشویی شماست، یک کار بسیار حساس و تخصصی است و باید توسط فرد مجرب و متخصص انجام پذیرد.

نمایندگی  ظرفشویی مدیا در قزوین

با پرتکرارترین خطاهای ثبت شده در نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین آشنا شدیم. اما برای فهمیدن معنی کامل خطاها و ایرادات دستگاه، باید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.

تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین

هر چند به دلیل واردات بیش از حد دستگاههای بی کیفیت چینی دید خوبی نسبت به تولیدات چینی در کشور ما وجود ندارد، اما برخی از برندها مانند مدیا از کیفیت تولید خوبی برخوردارند و کار تعمیر آنها نیز باید بسیار دقیق انجام شود. این کار در مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک، با کیفیت بالا و با استفاده از قطعات یدک فابریک دستگاه انجام می‌شود. تکنسین‌های قزوین تکنیک دوره تعمیرات تخصصی ظرفشویی مدیا را گذرانده اند و با هشت سال سابقه تعمیر این دستگاهها به راحتی و بدون تراشیدن هزینه های اضافه و بی موردی که توسط برخی تعمیرکاران کم تجربه و ناوارد برای مشتریان ایجاد می شود، کار تعمیر دستگاه شما را انجام خواهند داد. پس برای تعمیر ظرفشویی مدیا در قزوین، با شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات ظرفشویی مدیا در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی مدیا در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

4 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی ظرفشویی مدیا در قزوین | شعبه اصلی ۳۳۳۳۶۳۷۰-۰۲۸»

  1. سلام
    ماشین ظرفشویی ما از مدل رومیزی ۸نفره بوده و آب را تخلیه نمیکند، مشکل چیست؟
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297