نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین

چرا بهتر است تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین را به ما بسپارید ؟

180 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

قیمت‌ منصفانه و حتی کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات پکیج مکس الیت در قزوین طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی پکیج مکس الیت | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین 

نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج مکس الیت در قزوین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج مکس الیت در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین
تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین

گارانتی و ضمانت مرکز قزوین تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیرات پکیج مکس الیت در قزوین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز دارای گارانتی می باشند . مرکز قزوین تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد

مشکلات رایج جهت تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین

پکیج آب را گرم نمی‌کند

این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مشعل ، خرابی مبدل ، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم ناشی شود .

آب را بیش از اندازه داغ می کند.

یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.همچنین میتواند به دلیل مشکل در فیلتر آب و یا خرابی سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه باشد.

خاموشی ناگهان دستگاه

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ تر از برنامه ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش میشود.

پکیج سر و صدای زیادی دارد

وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام آوری میشود.همچنین شعله نامناسب میتواند به دلیل کمبودن هوا برای سوخن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین

پکیج های مکس الیت یکی از مدل های پکیج گلدیران است که در دو مدل فن دار و بدون فن در بازار وجود دارند. کار تعمیر این پکیج ها باید توسط فرد متخصص یا تکنسین های مجاز نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین انجام شود. در ادامه قصد داریم به بررسی این پکیج ها و دلایل خرابی و نیاز به تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین بپردازیم. برای تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین توسط تکنسین های مجرب قزوین تکنیک، با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین

معرفی پکیج مکس الیت  

این مدل پکیج ها در دو نوع تک مبدله و دو مبدله در نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین وجود دارند. این پکیج ها از سیستم عیب یابی خودکار استفاده می کنند و از یک نمایشگر بزرگ برای اعلام خطاهای محتلف به کاربر استفاده می کنند. قابلیت برنامه ریزی هفتگی با توجه به آب و هوای شهر، پمپ های ضد گریپاژ، تکنولوژی دمای ثابت آب، نصب و نگهداری آسان و سیستم ضدیخ برای فصول سرد از مهم ترین ویژگی های پکیج مکس الیت گلدیران است.

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین

برخی از ایرادات بیشتر منجر به تماس با نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین شده است. در صورتی که مشکل دستگاه خود را بدانید و آن را به درستی برای تعمیرکار مجاز دستگاه توضیح دهید، او قطعه مورد نیاز دستگاه شما را به همراه خواهد داشت و تعمیر پکیج مکس الیت در محل انجام خواهد شد. برخی از این ایرادات به سرح زیر هستند.

نشتی آب از پکیج مکس الیت

در صورتی که لوله ها و اتصالات پکیج مکس الیت شل شده باشند، ممکن است با این مشکل رو به رو شوید. این قسمت ها را با دقت چک کنید و در صورت شل بودن یا سوراخ شدن آن ها را درست کنید. اگر ایرادی پیدا نکردید احتمالا مخزن پکیج ایراد دارد و یا سوراخ شده است.

 تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین

گرم نبودن آب پکیج مکس الیت

ایراد پرتکرار دیگر ثبت شده در نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین، گرم نشدن آب پکیج است. ابتدا از کم نبودن ارتفاع شعله و وصل بودن گاز مطمئن شوید. سپس فشار آب را چک کنید. اگر فشار آب هم مناسب بود احتمالا دستگاه رسوب گرفته و نیاز به رسوب گیری دارد. اگر به تکنسین متخصص برای رسوب گیری، سرویس تعمیر پکیج مکس الیت در قزوین نیاز داشتید از طریق شماره های موجود در سایت با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

پکیج اتومات نمی‌شود

ایراد اصلی دیگر ثبت شده در نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین، یکسره شدن دستگاه است. در این صورت، ممکن است توان پکیج شما برای واحد مسکونی شما کافی نباشد. کم بودن تعداد رادیاتورها مشکل دیگری است که باعث می‌شود تا پکیج به صورت دائم روشن باشد و کار کند. سعی کنید این مشکل را سریعا رفع کنید تا آسیب جدی به پکیج وارد نشود.

نمایندگی  پکیج مکس الیت در قزوین

افت فشار و مراجعه به نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین

افت فشار، یکی از عیوب رایج در پکیج های مکس الیت است. دلیل اصلی این مساله، ایراد یا سوراخ شدن منبع انبساط است که وظیفه ی ایجاد تعادل و حفظ فشار آب گرم پکیج را دارد. در ابتدا لازم است از نشتی نداشتن منبع مطمئن شوید. هوا گرفتن مدل مکس الیت پکیج گلدیران یکی از دلایل مهم دیگریست که باعث افت فشار می‌شود. با استفاده از شیر هواگیری رادیاتور یا حوله خشک کن حمام فشار داخل مدار را تخلیه کنید تا مشکل پکیج شما حل شود. اگر هیچ کدام از این موارد جواب نداد باید از تکنسین متخصص برای تعمیر پکیج در نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین استفاده کنید.

برای تعمیر پکیج در قزوین ، با شماره‌ی  ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین | خدمات مرکزی

نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج مکس الیت در قزوین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قزوین بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج مکس الیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج مکس الیت در قزوین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

4 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی پکیج مکس الیت در قزوین | شعبه اصلی 91011297-028»

  1. سلام روزتون بخیر خواستم بپرسم که علت گرم نشدن آب تو پکیج چی می تونه باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

    1. با عرض سلام گرم نشدن آب می تواند به دلیل افت فشار گاز ساختمان و یا منزلتان باشد.کم بودن فشار آب نیز می تواند یکی دیگر از دلایل این امر باشد.این موارد را بررسی کنید.

  2. رضا طباطبائی

    سلام پکیج من جرقه نمیزنه که اون قسمتش روشن بشه و همش بوی گاز اطراف پکیج میاد.احساس میکنم خیلی خطرناکه.برای تعمیراتش چیکار باید بکنم؟دلیل این مشکل چیه؟

    1. با سلام دوست عزیز امکان دارد مشعل شما ایراد داشته باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز قزوین تکنیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: 02891011297